Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] NOWE KOLKA:) A4 2.0t apr chip, carbonio intake,forge motorsport DV


sokrit

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie slyszal z was ktos o sprint booster ? Warto to podlaczac, szczerze chcialbym jak najbardziej zminimalizowac turbo lag i opoznienie pedalu gazu.

są o tym tematy na audizine... generalnie działa ale nie tak jak zapewnia producent

ja bym tego sobie nie zakładał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne autko!!Zaciekawiłeś mnie chipem i tą carbonową obudową filtra .A sam filtr zmieniłeś czy jeżdzisz na oryginalnym.Ja wymieniłem na K&n rownież zmienił dzwięk na bardziej sportowy.Napisz jakie są rożnice i przyrosty mocy po tych modyfikacjach.

Pozdrawiam.Aha i na 18 będzie wyglądał zdecydowanie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej co do carbonowej obudowy filtra to jest zupelnie wszystko tam zmienione filtr wewnatrz jest zupelnie inny i bo bokach skrzyneczki sa take tarcze przeciww nagzewaniu sie filtra poniewaz niesety znajduje sie zaraz kolo turbo.

Co do mocy Chip robi ogromna roznice jakbys jezdzil innym samochodem filtr pomaga znaczne wiecej powietrza zasysa i ciekawie to slychac.

Ale musialbym jechac na dyno zeby ci pokazac wykres ile mam teraz mocy.

Nie wiem jakie firmy chipow robia w polsce moge ci podas strone firmy u ktorej ja robilem i od ktorej mam rowniez ten filtr powietrza .

http://www.goapr.com/Audi/products/index.html Tam pod carbonio inteak mozesz sobie poczytac o tych filtrach musisz tylko dobrac do konkretnego modelu audicy.

Ciekawa pozycja jest boost cooler dostaniesz dzieki niemu jakiies 20 koni twoj samochod bedzie jezdzil jak na rajdowym paliwie czyli 100 octanow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, co to za zawias? Spodziewaj się, że czujnik poziomu xenonów (przedni) będzie się psuł co 1 miesiąc, góra 2 - mam złe doświadczenia i musiałem podnieść, a miałem taką samą (piękną) glebę jak Ty ale wymienilem 2 czujniki w ciagu 2 miesiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za mile komentarze co do czujnika xenenonow to jeszcze nic sie nie stalo jezdze na obnizonym juz jakies 4 miesiace, felgi doszly teraz.

Wiem ze wydech by sie przydal i to pewnie sie pojawi za jakis czas :)

Zgadza sie feligi to Oz Ultraleggera rozmiar 19/35/245 super sa bardzo lekkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, co to za zawias? Spodziewaj się, że czujnik poziomu xenonów (przedni) będzie się psuł co 1 miesiąc, góra 2 - mam złe doświadczenia i musiałem podnieść, a miałem taką samą (piękną) glebę jak Ty ale wymienilem 2 czujniki w ciagu 2 miesiecy.

Weż pod uwagę stan dróg w PL a w Canadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey jezeli chodzi oo te czarne skory to mysle ze mniej widac jak sie niszczy.

Poprzednia audi mam z kremowymi skorami i pieknie wyglada jak jest w idealnym stanie ale jak sie wytrze to raczej wyglada tragicznie takze jestem za czarna skora.

Co do czujnikow xenonow jak na razie nic sie nie dzieje raczej gozej jest z tym ze mam za szerokie opony i przy moim obnizeniu jak wpadam w dolki to troche opony przycieraja fendery od wewnatrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można założyć odbojniki na springi, ja założyłem takie na tył bo mi lekko obcierały opony przy max ugięciu o błotnik. 10 PLN szt. za odbojnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, gruby pasek specjalnej gumy który wsadza się pomiędzy środkowe zwoje i ugięcie jest ograniczone, na zakrętach tył auta jest bardzo stabilny w połączeniu z dystansami które mam ale docelowo utwardze tył na amortyzatorze i wywalę odboje bo stoi lekko wyżej niż przed odbojnikami. Jaki dokładnie masz zawias ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz, ale to znaczy ze musze jeszcze raz zdejmowac sprezyny czy jakos da sie te odbojniki wsadzic miedzy zwoje tak jak to mowisz bez wyciagania sprezyn?

Oto link do strony z moimi sprezynami http://www.racinglab.com/tein-s-tech-springs-audi-004.html , jezeli chodzi o amortyzatory na razie zostawilem orginaly jak padna to wtedy kupie sportowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zdjąć koła na podnośniku i wsadzić gumowy pasek na zwoje. Niezłe obniżenie jak na ori amorki, padną lada chwila przez pracę w extremalnych warunkach[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 13:53_________________________________________________W podanym linku są sprężyny z obniżeniem ok 3,5 cm a fizycznie to masz z 6 cm więc inny zestaw fizycznie zamontowany wg. mnie. Masz podobnie jak ja czyli ok -6,5 w dół od serii ale ja mam gwint :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zdjąć koła na podnośniku i wsadzić gumowy pasek na zwoje. Niezłe obniżenie jak na ori amorki, padną lada chwila przez pracę w extremalnych warunkach[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 13:53_________________________________________________W podanym linku są sprężyny z obniżeniem ok 3,5 cm a fizycznie to masz z 6 cm więc inny zestaw fizycznie zamontowany wg. mnie. Masz podobnie jak ja czyli ok -6,5 w dół od serii ale ja mam gwint :)

Ok chodzilo mi tylko o firme sprezyn nie wiedzialem ze tam podali 3.5cm te co kupilem sa na poltora cala ale jak sie docisna to nawet zejda na 1.8 cala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...