Adrian1727 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, zacznę od początku. Mam audi a4 b5 1.8 ADR z alternatorem BOSCH. Padł mi w alternatorze regulator napięcia, ładowanie prawie 19V. Zakupiłem nowy regulator, co się okazało, po odpaleniu auta po 30 sek. ładowanie super 13-14V natomiast alternator gorący, nie można na nim przytrzymać ręki.. Rozebrałem z powrotem z myślą że coś źle poskładałem.. ale nie da się regulatora inaczej założyć, zacząłem rozbierać dalej i zauważyłem że jedna ze ścieżek komutatora jest starta ok. 1mm. Przy szukaniu dodatkowych objawów natrafiłem na takie zjawisko : (Podczepiam akumulator, cały wałek z rolką ciężko ruszyć, tak jakby coś stawiało opór, da się kręcić ale opornie, tuż po odczepieniu jednej z klem opór puszcza i kręci się rolka tak jak powinna, po podczepieniu znów coś zaciska). Czy to może być wina komutatora ? Dodam że kupiony regulator napięcia NOWY, obecnie mam pożyczony alternator i auto chodzi jak powinno. Mam dylemat, albo zamówić komutator, czy kupić nowy/używkę alternator i jeździć dalej ? Czy takie objawy (stawiany opór po podczepieniu aku) to jest wina komutatora ? Proszę o pilną pomoc w tej sprawie. Jeśli ktoś ma pytanie chętnie odpowiem. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi. Dodaje filmik: Edytowane 1 Maja 2017 przez Adrian1727
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się