Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 2.0 ALT benzyna/gaz, multitronic gaśnie przy ruszaniu na zimnym


arkadiusz.nas

Rekomendowane odpowiedzi

Filtry od gazu zmieniałem po zakupie samochodu czyli około miesiąc temu. Nie wiem co to dokładnie jest "filtr fazy lotnej" ale jak patrze na google to wizualnie przypomina mi się że gazownik mi coś takiego wymieniał. Oprócz tego wymienione zostały jeszcze jakieś małe okrągłe filtry. Patrząc po zdjęciach chyba coś takiego było zakładane:
TCpWdg.jpg
mini3_2385_3.jpg

AqDXdN.jpg

Dzięki za zainteresowanie i pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam szybkie pytanie przed wstawieniem samochodu do gazownika (poniedziałek). Czy gazownik powinien skasować błędy silnika przed regulacją gazu? Pytam bo mogę zrobić to sam i nie policzy mi za to 70zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest dobrym gazownikiem to powinien sprawdzić i skasować w cenie regulacji. Skasuj, co się zastanawiasz, skoro chce Cię za to policzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on w ramach regulacji powinien to robić pozatym co to za ceny, za skasowanie podstawowych błędów biorą 30zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do regulacji to osobiście wolałbym zaopatrzyć się w kabel do gazu, program i sam ustawić. W razie niedomagań ulepszyć o np lepsze wtryski. Koledzy tak robią, ja jednak kontakt z gazem mam tylko w kuchni. Na dodatek jest to płyta gazowa pod szkłem Solgaz [emoji16]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Po założeniu gazu też mi na zimnym gasł.  Po przejechaniu kilku kilometrów potrafił na światłach zgasnąć. 

Proszę wykonaj taki test: na postoju na LPG wykonaj gwałtowne wciśnięcie pedału gazu, można nawet kilkakrotnie.

U mnie występuje zdławienie silnika  i ,,szuranie" , dopiero później wkręca się na obroty.

Gazownik sprawdzał na benzynie, efekt jest ale tak jakby go nie było. Powiedział , że na LPG się pogłębi.

Po regulacjach u gazownika, mam wyeliminowany problem gaśnięcia , ale  sterownik LPG wg mnie nie jest ustawiony optymalnie.

Mam błąd od czujnika położenia wału i wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Na dniach wymienię czujnik.

Czekam na Twoje efekty.

Edytowane przez areksz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Byłem u gazownika... oprogramowanie sterownika zaktualizował, wyregulował podobno solidnie (raczej mu wierze bo to dobry fachowiec).  Robił to rano, na wieczór jadę po odbiór samochodu, gazownik mówi "jeszcze dla pewności sprawdzę" (chodziło o to że silnik znowu był zimny) no i długo mu to zajęło, to już wiedziałem że dalej d*pa. Okazało się że miałem 1 cewkę całkowicie niesprawną. Na drugi dzień podjechałem, wymienił 1 cewkę i silnik pracuje ładnie, nie dławi się a i moc odzyskał! :D

Za to mam nowy problem, w samochodzie mam błąd vacuum pompy (układ hamulcowy). Sprawdziłem i moja wywalała bezpiecznik, co włożę nowy to po paru s wywalała... Więc kupiłem drugą pompę używaną, ale podobno sprawną, gazownik przy okazji mi ją założył i... nadal wywala bezpiecznik. Macie może pomysł od czego zacząć poszukując zwarcia? Istnieje szansa ze zwarcie wywołuje zepsuty przekaźnik?

Edytowane przez arkadiusz.nas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...