Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Zapowietrzony układ, zamarza parownik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem po wymianie termostatu( nie tak strasznie jak piszą , cała robota 3 godziny bez sciagania rozrządu :evil: ), jednak pozostał mi problem z odpowietrzeniem reduktora . Cały układ działa dobrze temperatura ok, ogrzewanie jest, natomiast reduktor zamarza. Dopiero po osiagnieciu przez silnik 90 stopni i potrzymaniu go przez 30 sec na obrotach 4-5 tyś reduktor zaczyna nagrzewać się i w 20 sec z 9 stopni robi się 85 stopni na reduktorze. Reduktor znajduje się na dole lewego nadkola. Przed wymianą termostatu nie było najmniejszych problemów z reduktorem. Jak to odpowietrzyc? :wallbash:

Opublikowano

ale przy - 15 było ok , dopiero wczoraj po wymianie termostatu zaczęły się cyrki.Płyn do -30 stopni a za oknem jest koło 0. :tongue4:

Opublikowano

Gdzie masz podpięty reduktor??

Opublikowano

temperaturę łapie szybko - po ok 5 min, ciepło leci po 2 min, po wymianie termostatu odpowietrzałem zgodnie ze wskazówkami kolegów z forum, i dolny i górny wąż ciępły,. Jedyne na co zwróciłem uwage, to ,że jak juz przegonie auto i złapie obieg na reduktorze to górny wąż od chłodnicy robi się lekko twardszy, po odkręceniu korka w zbiorniczku ucieknie ciśnienie i cała historyjka od nowa... :mysli: a może wyciągnąć czujnik podwójny (G62 G2), słyszałem ze nim tez mozna sprawdzić poprawne odpowietrzenie w V-kach ( według książki sam naprawiam) :blink:

Opublikowano

Układ naprawiony, poprawnie odpowietrzyłem układ :gwizdanie:

Mam wskazówke dla tych którzy walczą z temperaturą po wymianie termostau. Ja po zamontowaniu termostatu (ori) i odpowietrzeniu miałem temperature 94 stopnie ( vag ) poczytałem na forum ze temp powinna byc 90 więc zaczełem dalej odpowietrzać i tak się na odpowietrzałem ze zapowietrzyłem układ konkretnie :polew: , temp na kompie zaczeła skakać od 96-110 stopni. po prawidłowym i całkowitym odpowietrzeniu układu temp spadła równiutko na 90 stopni. Wniosek taki jezeli po wymianie termostatu macie np 100 stopni po zagrzaniu ( vag lub climatronik bo wskaźnik cały czas miałem 90) , to układ nie jest 100% odpowietrzony. piszę bo wiem, że sporo osób po wymianie boryka się z takim stanem podgorączkowym :decayed:

PS Sorry za OT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...