Toomaszek Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Cześć Panowie mam takie pytanie chciał bym zaślepić egra Samochód To Audi a4 B7 BPW zapytam tez czy jest to ciężkie do zrobienia i czy oczywiście drogie nie chciał bym przepłacić:) I może polecacie kogoś z okolic Warszawa - Wołomin co zrobił by taką przeróbkę
Tom A4 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 zaślepiasz egr wyłączasz programowo i po sprawie koszt max 250 zł
DanielMod Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) U mnie w BPW to wygląda tak : Usunięta chłodniczka spalin oraz zaślepiony EGR wszystko zrobiłem może w 2 godziny , potem tylko wyłączenie programowe bo będzie błąd P0401 - Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ , będzie migać kontrolka świec żarowych oraz świecił check engine . Edytowane 3 Maja 2017 przez danielstol
Toomaszek Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Danielstol miałeś jakieś kłopoty że usuwałeś?? mi kopci jak przyśpieszam z 1 na 2 i czasami strasznie kopci po szybszej jeździe i jak by nie równo chodził ale żadne błędy nie wyskakują. Dym jasny i gryzący. Edytowane 3 Maja 2017 przez Toomaszek
DanielMod Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Nie ja usuwałem bo planuje moc 200+ i przez chłodniczkę spalin i rurkę egr nie wejdzie mi większe turbo :-) Wcześniej miałem usuniętego dpfa i turbo BRD z aktywnym nie zaślepionym jeszcze EGR moc 190 km i żadnych objawów jak piszesz nie miałem .
Tom A4 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 kopci bo pewnie egr uchylony z powodu zabicia usunięcie programowe to 10 min roboty więcej schodzi przy zaślepieniu i wywaleniu niepotrzebnej hłodniczki.
DanielMod Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Kupujesz albo wycinasz dwie zaślepki jedna może być cieńsza druga ta przy kolektorze wydechowym pasuje żeby miała te 2-3 mm , potrzebne są też nowe uszczelki , potem odkrecasz chłodniczke spalin wraz z rurkami które do niej dochodzą , jedna od kolektora druga idzie do EGR przy kolektorze ssącym . Sciągasz dwa węże gumowe idące do chłodniczki , wtedy poleje się trochę płynu chłodzącego . Łączysz sobie te dwa węże za pomocą jakieś rurki , ważne żeby rurka wchodziła ciasno , zakładasz opaski i chłodniczka usunięta :-) Zaślepiasz blaszkami wejście w kolektorze ssącym i wydechowym , ewentualnie dolewasz ubytek płynu chłodniczego , jedziesz usunąć programowo EGR i masz z głowy :-)
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Toomaszek napisał: Cześć Panowie mam takie pytanie chciał bym zaślepić egra Samochód To Audi a4 B7 BPW zapytam tez czy jest to ciężkie do zrobienia i czy oczywiście drogie nie chciał bym przepłacić:) I może polecacie kogoś z okolic Warszawa - Wołomin co zrobił by taką przeróbkę Oj Tomasz kombinujesz jak koń pod górę Wcale bym się nie zdziwił jak po zaślepieniu EGR-a będzie jeszcze gorzej . Za jaja powinieneś powiesić tych co Ci motor naprawiali, niech cienkim głosem wyśpiewają co oni tam w nim nawyczyniali Jak można wziąć od klienta furę pieniędzy za naprawę , po której silnik kopci jak stary szrot i oddać auto w takim stanie właścicielowi, jakby się nic nie stało Jeżeli już tak koniecznie chcesz sprawdzić jak zaślepienie EGR-a zadziała w Twoim przypadku to na próbę poluzuj flanszę rurki idącej od chłodnicy spalin w miejscu podłączenia do kolektora dolotowego ( w tym miejscu co na zdjęciu jest kryza ): wsuń w szczelinę kawałek blachy który zasłoni przelot rurki , skręć śruby i pojeździj, potestuj i napisz jaki efekt Na pewno po jakimś czasie wywali błąd zbyt małego przepływu przez EGR i przejdzie w stan awaryjny, ale ciekaw jestem czy to zaślepienie będzie miało jakikolwiek wpływ na kopcenie Edytowane 3 Maja 2017 przez piotrsob1
DanielMod Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Będzie błąd P0401 - Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ , będzie migać kontrolka świec żarowych oraz świecił check engine ale mocy nie ukroi auto będzie jechać normalnie . Moje turbo BRD trochę wcześniej zaczęło wstawać po fizycznym zaślepieniu EGR . Tak jak pisałem jakby nie to że Turbo GTB nie wejdzie pewnie bym tego nie robił i nie zaślepiał :-)
scania1213 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 To turbo GTB wrzucasz do BRD? co chcesz tym osiągnąć? Będzie elastyczniejszy z dolnych partii obrotów? Moje turbo w BRD też się kończy i myślę czy by innego nie wstawić, które ciągnie od dołu.
DanielMod Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 29 minut temu, scania1213 napisał: To turbo GTB wrzucasz do BRD? co chcesz tym osiągnąć? Będzie elastyczniejszy z dolnych partii obrotów? Moje turbo w BRD też się kończy i myślę czy by innego nie wstawić, które ciągnie od dołu. Mam Turbo od BRD w BPW. Wstawiam GTB gdyż celuje w moce 230+. Jeśli chcesz w miarę ładne wstawanie i jeszcze lepsza górę od Turba Brd możesz włożyć turbo CAHA, albo hybryde BRD z kołem kompresji od CAHA taka właśnie ja mam złożona teraz i tylko w sumie ona będzie P&P. Co do GTB to gtb1756vk też ładnie wstanie i jeśli będzie czym podlać to i górne partie obrotów będa eleganckie z niestety też nie będzie P&P.
scania1213 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 10 minut temu, danielstol napisał: Mam Turbo od BRD w BPW. Wstawiam GTB gdyż celuje w moce 230+. Jeśli chcesz w miarę ładne wstawanie i jeszcze lepsza górę od Turba Brd możesz włożyć turbo CAHA, albo hybryde BRD z kołem kompresji od CAHA taka właśnie ja mam złożona teraz i tylko w sumie ona będzie P&P. Co do GTB to gtb1756vk też ładnie wstanie i jeśli będzie czym podlać to i górne partie obrotów będa eleganckie z niestety też nie będzie P&P. Czyli (nie miałem okazji jeszcze zmieniać turbo w żadnym aucie) oddaje turbo do kogoś ogarniętego, żeby zamienił mi wirnik z BRD na CAHA, a hybryda to znaczy??
DanielMod Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 1 minutę temu, scania1213 napisał: Czyli (nie miałem okazji jeszcze zmieniać turbo w żadnym aucie) oddaje turbo do kogoś ogarniętego, żeby zamienił mi wirnik z BRD na CAHA, a hybryda to znaczy?? Dokładnie tak oddajesz swoje turbo do pełnej regeneracji i odrazu pakujesz w muszle zimną koło kompresji frezowane od CAHA. To znaczy właśnie hybryda. Powinno lepiej wstawać i wydajność trochę wzrośnie.
scania1213 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 1 godzinę temu, danielstol napisał: Dokładnie tak oddajesz swoje turbo do pełnej regeneracji i odrazu pakujesz w muszle zimną koło kompresji frezowane od CAHA. To znaczy właśnie hybryda. Powinno lepiej wstawać i wydajność trochę wzrośnie. A gdzie kupię same koło od CAHA?
DanielMod Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Co do koła kompresji CAHA ja miałem od znajomych którzy zajmują się regeneracja suszarek.
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) 2 godziny temu, danielstol napisał: Mam Turbo od BRD w BPW. Wstawiam GTB gdyż celuje w moce 230+. Daniel Ty naprawdę chcesz sprawdzić przy jakiej mocy to nieszczęsne BPW się rozpitoli w drobny mak ? Nie wiem czy pamiętasz, ale jak ten silnik projektowali to jego zakładana moc wynosiła max 115 KM ..... Na Twoim miejscu sprzedał bym go w cholerę i kupił z 3,0 tdi, tam po lekkim polizaniu samego softu miał byś 270 KM i cztery łapy które bez problemu były by to w stanie przenieść na asfalt Edytowane 4 Maja 2017 przez piotrsob1
DanielMod Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) 18 minut temu, piotrsob1 napisał: Daniel Ty naprawdę chcesz sprawdzić przy jakiej mocy to nieszczęsne BPW się rozpitoli w drobny mak ? Nie wiem czy pamiętasz, ale jak ten silnik projektowali to jego zakładana moc wynosiła max 115 KM ..... Na Twoim miejscu sprzedał bym go w cholerę i kupił z 3,0 tdi, tam po lekkim polizaniu samego softu miał byś 270 KM i cztery łapy które bez problemu były by to w stanie przenieść na asfalt Piotrek boję się rozrządu i wtrysków w 3.0 Tdi Jak bidulek BPW nie da rady wpadnie najwyżej AVF ;-) Oto ta ślicznotka zagości na kolektorze wydechowym BPW Edytowane 4 Maja 2017 przez danielstol
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Nie no spoko, wiem że Twoje miasto przemysłem lotniczym stoi, zastanawiam się tylko czy BPW to fruwanie wytrzyma
DanielMod Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 9 minut temu, piotrsob1 napisał: Nie no spoko, wiem że Twoje miasto przemysłem lotniczym stoi, zastanawiam się tylko czy BPW to fruwanie wytrzyma Nie no myślę że jak będę tylko czasem korzystał z tej mocy to BPW to jakoś ogarnie Ogarnia 190 kunia to myślę że z 40 można jej jeszcze dołożyć ;-)
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) Będę się z ciekawością przyglądał temu projektowi ....... A jakbyś chciał pomocy w testowaniu jego wytrzymałości , to służę swoim doświadczeniem gratis P.S. Ja już powoli zaczynam wyrastać z mocnych i szybkich samochodów , za dużo kasy idzie na mandaty i szkoda czasu na łażenie po sądach No dobra bo zaraz nas pogonią , trochę z tematu zboczyliśmy ... Edytowane 4 Maja 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się