RobsonSNC Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Witam serdecznie. Z racji tego, ze pisze w tym dziale pierwszy raz, proszę o wyrozumiałość. Właśnie nabyłem kabelek Viakena, zainstalowałem program VAG COM 311.2 PL i po raz pierwszy sam przeskanowałem swoje Audi. Jestem w tym kompletnie zielony, dlatego proszę o pomoc. Wyskoczyły mi błędy, jak w załączniku... Co oznaczają, to już znalazłem dzięki forum, jednak mam kilka pytań: 1. Dla błędu 19586 nie znalazłem żadnych wyników. Z opisu wynika, że chodzi o EGR. Na ten moment wężyk jest odłączony i zaślepiony, ze względu na to, ze po niecałych 5-ciu miesiącach od zakupu i wymiany nowy EGR znów zaczął przeciekać i lać z tych otworków. Plan docelowy jest go zaślepić i usunąć programowo. Znalazłem na forum takie kodowanie: ENGINE 11-login dla 1.9TDI jest 12233 10-adaptacja kanał 003-współczynnik wypalenia EGR (podając graniczne wartości można go całkowicie wyłączyć).Ustawiamy wartość max na ile VAG pozwoli. Czy mogę zrobić to sam i czy to rozwiąże problem palącej się kontroli CHECK ENGINE? Czy z błędem EGR może być związana sytuacja, ze czasami odcina mi turbinę powyżej 3000obr/min? 2. Błąd 16885 - Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód ...o co z tym kaman? 3. 18080 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewodu Wentylator załącza mi się zaraz po przekręceniu na pozycje I, nie odpalając jeszcze silnika. Zaczęło się tak dziać po wgraniu programu (gotowiec) na większa moc, więc zwarcie raczej wykluczam. Jest możliwość programem przestawić wartość/temperaturę, przy której wentylator ma się załączać? 4. Błąd 00474 - Sterownik immobilaizera.Brak komunikacji.Brak sygnału.Niezrozumiały sygnał. Jest to jedyny błąd, który nie chce zniknąć po wciśnięciu Kasuj/Usuń błędy w VAG COM. 5. Błędy 01705 - Regulacja lusterka przełącznik E48 oraz 0932 - Silnik szyby drzwi kierowcy (V147) rozwiązane. Ostatnio przestała mi działać elektryka w drzwiach kierowcy. Nie działało opuszczanie i podnoszenie szyby z przycisku drzwi ani z pilota. W pierwszej kolejności posprawdzałem przewody w gumowej osłonie pomiędzy budą a drzwiami, na dwóch izolacja była lekko pęknięta, zaizolowałem, ale problem nie znikł. Rozebrałem boczek drzwi, posprawdzałem całość instalacji, a wyszło na to, ze po prostu silniczek złapał jakąś zwiechę i do tej pory wszystko działa już jak należy. Błąd teraz usunąłem i nie powraca. Przepraszam za zbyt długi poemat i z góry dziękują za każdą pomocna odpowiedź w temacie. Pozdrawiam Robert Błędy 05.05..txt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się