Mlody33 0 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) Witam, mój problem dotyczy braku mocy po wymianie rozrządu. Po podłączeniu się pod komputer wyskakuje taki błąd: obwód czujnika pozycji wału rozrządu, sygnał zbyt niski. Strasznie wchodzi w obroty. Czy wymiana tego czujnika by odmuliła samochód? Miał ktoś taki już problem? Pozdrawiam Edytowane 7 Maja 2017 przez Mlody33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) A rozrząd na pewno dobrze złożony? Jedź do majstra niech kombinuje, powiedz mu, że jak oddałeś auto to przed wymianą było sprawne.. Edytowane 12 Maja 2017 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Dziś stawiam autko do mechanika który mi wymieniał rozrząd, ma znaleźć przyczynę. Wczoraj wymieniłem czujnik położenia walka rozrządu ( zamiennik) ale błąd ten ciągle wywala i na nowym. Dlaczego? Czy źle ustawiony rozrząd ma wpływ na ten błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Na bank źle ustawiony rozrząd. Niech poprawiają. Miałem taki przypadek w polo ojca. Łańcuszek o dwa ząbki przeskoczyl i nie szło jechać i cały czas błąd od czujnika wałka rozrządu. Po ustawieniu idealnie. Także radzę najpierw sprawdzić ustawienie rozrządu. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 dzięki, autko stoi u mechanika, jak będzie miał czas to juto zajrzy czy dobrze ustawił go. Też miałem tak że jak chcesz zmienić biegi to taki muł że ciężko je zmieniało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody33 0 Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 wszytko już w porządku, autko odzyskało moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo777 0 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Witam, powiesz moze co było wtedy przyczyną tej utraty mocy po wymianie rozrządu? Mam teraz taki sam problem mój mechanik wymienił rozrząd, termostat i pompę wody. Wyskoczył check i błąd 14868 i 14867. Auto rozbierane dwa razy żeby sprawdzić czy na pewno jest dobrze założony łańcuch i reszta podzespołów. Audi a4 b8 Avant 1.8 tfsi cjeb 170km 2012r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Mateo777 na początek to patrz dokładnie gdzie się podczepiasz bo temat dotyczy a4b5 a do Twojej b8 to przepaść i zupełnie inne silniki. A najczęściej w takich przypadkach to źle złożony rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo777 0 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 2 minuty temu, Pieterb napisał: Mateo777 na początek to patrz dokładnie gdzie się podczepiasz bo temat dotyczy a4b5 a do Twojej b8 to przepaść i zupełnie inne silniki. A najczęściej w takich przypadkach to źle złożony rozrząd. Sory jestem tu nowy i dopiero teraz dodałem poprawnie post w b8 1.8tfsi. Rozrząd jest założony poprawnie z konretnymi blokadami. Sprawdzana była synchronizacja wszytsko się zgrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się