Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kto oceni logi 000 oraz 011


Dawidepd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kto oceni logi gr 000 oraz 011 bo jestem zielony a chciałbym wiedziec co i jak. Pacjent a4b5 99r 1,9 DI 75km. Wszystko robione na wylaczonych swiatelkach i panelu nawiewu.

http://vaglog.pl/log-000_L143HNt.html

http://vaglog.pl/log-011_WZyB8O.html

Edytowane przez Dawidepd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

75 koni ??? Czyli co sdi z 99r, przecież takich nie bylo. Podaj kod silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lukaszooo napisał:

75 koni ??? Czyli co sdi z 99r, przecież takich nie bylo. Podaj kod silnika.

Byl taki silnik 1,9 DI 75 km FWD

ale nie znam sie na tym ale patrzac na to to tak jak by turbinka nie doładowywałą mam racje czy nie ??

Dodam jeszcze ze cos sie dzieje. Tylko nie wiem czy to turbina gruszka czy moze wystarczy wymienic uszczelke gruszki. filmik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jak ? 75 koni miały golfy i fabie sdi czyli bez turbo.

Nie żebym się spierał ale nie widziałem 1.9 tdi 75 koni w a4. Niech mie ktoś oświeci czy to ja czegoś nie wiem czy coś tu nie pasuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lukaszooo napisał:

No ale jak ? 75 koni miały golfy i fabie sdi czyli bez turbo.

Nie żebym się spierał ale nie widziałem 1.9 tdi 75 koni w a4. Niech mie ktoś oświeci czy to ja czegoś nie wiem czy coś tu nie pasuje. 

No nie wiem kolego widocznie mało wiesz jeszcze ;D 75 wychodził z turbina a bodajrze 60 bez ale moge sie mylić. I kolego jak masz zamiar tylko spamowac swoja niewiedza to dzieki. Ja pytam o logi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I poprawie CIe Ty piszesz TDI . A ja pisze ze mam 1,9 DI!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach