freezblock Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Witam Podczas zbierania map wykres ucieka poza skale i góry nie widać i nie można tego ustawić, ktoś coś. Instalacja stag 4. Pozdrawiam
Magik123 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Jaki silnik? Sprawdz co masz w ustawieniach, takie rzeczy biorą się z odczytów MAPa, jesli ustawione jest zbyt wysokie ciśnienie w porównaniu z tym co daje turbo to tak będzie, uszkodzony MAP, lub złe ustawienie typu silnika. Zrobiło się tak samo czy coś grzebałeś?
freezblock Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) Silnik 1.8t 150km. Wymieniony został reduktor na ac r01 czerwony do 250km i wtryski na hana niebieskie. Podczas autokalibracji wyskakiwał błąd zbyt wysokiego ciśnienia w kolektorze - 0,61b. Ciśnienie gazu jest ustawione na około 1.05 bara. Edytowane 16 Maja 2017 przez freezblock
freezblock Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 Mapa ogarnięta, źle ustawiony był typ silnika tak jak pisałeś. Ale problem jest po autokalibracji a mianowicie przy przełączaniu z benzyny na gaz auto szarpnie przydusi się i albo wróci normalnie na obroty albo gaśnie, czasem falują obroty. Przy przełączaniu z gazu na benzynę jest delikatne szarpnięcie i silnik dalej równo pracuje.
Magik123 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Cały czas tak jest czy jak jest zimny przy pierwszym przełączeniu? Ten reduktor jest trochę przy duży jak na tę moc, wtryski zdecydowanie za duże. Barracuda 115 jest wystarczająca. Albo zjedz jeszcze z ciśnieniem i zobacz jak będzie albo zdław go dyszami. Jak robi się tak tylko na zimnym to go zalewa, uruchom zimnego vaga, powinno pomóc i/lub zdław go dyszami jeśli ich brak. Edytowane 17 Maja 2017 przez Magik123 Zmiana posta
freezblock Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Cały czas jest tak na rozgrzanym motorze. zjade jeszcze z cisnieniem o zobacze jak będzie.
Magik123 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Może wrzuć oscyloskop z przełączania,to może będzie więcej widac bo tak trudno powiedzieć.
freezblock Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Zrobiłem dwa pliki z autokalibracji i z przełączenia benzyna -> gaz bengaz.osc kalibracja.osc
Magik123 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Dobrze zrobiłeś osc, bo nie można go otworzyć. Nie mniej do tych wtrysków potrzeba ich zdławienia bo sa za duże, wraz z tym reduktorem silnik będzie bardzo zalewany, stąd będą problemy przy przełączaniu, gwałtownym dodaniu gazu itp. To tak nie zadziała że dasz Faro 8, wielozawór Extra, reduktor do prawie 300KM i wtryski z wydatkiem do 60KM, bo będzie trzeba to bardzo zdławić i dyszami i cisnieniem.
freezblock Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 Pliki musisz otworzyć w programie ACGASsynchro, u mnie działa, bezpośrednio z pulpitu nie otworzysz. Wszystko jasne być może przesadziłem z reduktorem i wtryskami, ale w opisie wtrysków jest 40-60 koni na cylinder więc myślałem, że te 10koni nie zrobi wielkiego halo; wcześniej miałem zavoli zeta s podobno do 230 koni i wszystko grało; sprawa wygląda tak, że normalnie jeżdzi na gazie bez żadnych problemów, nie jest ustawiony mnożnik jeszcze tak jak powinien ale nie szarpie nie dusi nie gasnie itp, tylko przy przełączaniu dławi sie przez chwilę. A czy problem może być taki, że przy przełączaniu nie nabija ciśnienia w układzie, bo reduktor ma przyłącze 8mm a węże ze zbiornika są 6mm i tego gazu przech chwilkę brakuje ? Dodatkowo przy autokalibracji nie wyskakuje błąd za dużych wtrysków. Przy starych magic jetach wyskakiwał błąd za małych dysz wtryskiwaczy. Tak czy inaczej chyba wyląduje auto w serwisie staga.
Magik123 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Otwierałem go przez AC ale wywalało mi brak pliku Zavoli nie nadaje się pod Turbo bo ma za duży CutOff, ogólnie Zavoli tak ale do wolnossaka. Chodzi o wydatek tych wtrysków, jak byś dał dysze to ok, ale bez to już leją za bardzo. Zavoli S nie obrobi 230KM w turbo, nie wiem czy 200 by obrobił, ale to inna inszoś, stąd może był mniej zalewany. Ja przerabiałem u siebie Barracudy 130 i AC czerwony, przy 200KM potrzebował dysz, bo tez go przylewało, w dodatku LPGTECH gorzej przylewa zimny silnik, STAG jest troche lepiej dopracowany pod tym wzhględem. Włącz zimnego Vaga i zobacz czy się poprawi, poczytaj o tym jak to właczyć i ustawić, sądze że tak czy inaczej silnik jest zalewany, im zimniejszy tym komputer bardziej podlewa na początku, stą pierwsze przełaczanie jest kulawe. Kolejna sprawa to czy masz czelny układ, bo jak nie to rów iez w pierwszym przełaczeniu będzie kulał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się