ygrek Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Silnik CDUC. Poprzedni właściciel połamał mapsensor i pewnie przy okazji wtyczkę od niego, bo jest ucięta i przylutowana nowa. Ta nowa ma trochę inną kolorystykę kabli niż wiązka która do niej prowadzi. Mapsensor wymieniłem, ale nie mam pewności czy wtyczka została dobrze polutowana, bo coś mi wygląda że jedna para jest odwrotnie. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie kolory kabli powinny być przy kolejnych 4 pinach tej wtyczki? Jak widać na zdjęciu czerwony z żółtym paskiem polutowano do niebieskiego, a niebieski zielonym paskiem do czerwonego. Wydaje się że powinno być odwrotnie.
ygrek Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 Dziękuję. Jutro sprawdzę i poprawię lutowanie jeśli jest źle.
bin85 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Sprawdź też błędy w ECU bo jeżeli faktycznie były pomieszane kable to powinien być błąd, może też być tak że przez złe podłączenie map sensor uległ uszkodzeniu
ygrek Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Niestety nie mam kabla i programu. Chyba muszę kupić. Możesz polecić coś fajnego?
bin85 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) w rozsądnych pieniądzach to tylko klon VCDS, odczuwasz w ogóle jakieś spadek mocy, możesz jest wszytko ok i niema się czym przejmować, ale to sprawdź ze schematem czy jest dobrze podłączone i wtedy można tylko wywalić tą izolacje i dać koszulki termokurczliwe żeby to miało ręce i nogi Edytowane 15 Maja 2017 przez bin85
ygrek Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 4 minuty temu, bin85 napisał: odczuwasz w ogóle jakieś spadek mocy, możesz jest wszytko ok i niema się czym przejmować, ale to sprawdź ze schematem czy jest dobrze podłączone i wtedy można tylko wywalić tą izolacje i dać koszulki termokurczliwe żeby to miało ręce i nogi Nie odczuwam spadku mocy, bo mam auto od 2 tygodni Przedtem jeździłem serią AFN w budzie A4 B5, więc póki co mam taką frajdę z jazdy, że w ogóle ciężko mówić o braku mocy Zbiera się od około 1.500 obrotów i ciągnie do odcięcia. 10 litrów spalam i już prawie 3 tkm zrobiłem w te 2 tygodnie. Sprawdziłem ze schematem wrzuconym przez Olinka i jest tak właśnie podłączone. We wtyczce jest zamieniona kolorystyka, dlatego kolory nie "patrzą" w siebie. Wymieniłem połamany mapsensor na nowy, polutowałem wszystko zgodnie ze sztuką i dałem termokurcze. Zachowanie bez zmian. Kupię chyba kabel i sprawdzę co tam gada. Na przyszłość też się przyda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się