greego Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Witam, w dniu dzisiejszym pojawił mi się błąd ESP na zegarach. Szybkie podłączenie komputera wskazało: 18265 a w silniku dodatkowo 16486. Na forum poszukałem, że może być to wina padającego przepływomierza . Na szybko zrobiłem logi na kanałach 2/33/115 ( 3 bieg ) ale przyznam się szczerze, że za bardzo nic z tego nie rozumiem Czy ktoś z was może mi podpowiedzieć , co jest przyczyną ?? Czy faktycznie przepływomierz do wymiany ?? czy coś innego szlag trafia ?? 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded http://vaglog.pl/log-002_033_115_ZN53DA7.html
adrian242424 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Po logach widzę , że wszystko jest ok, jeśli masz silnik BFB to przepływ masz dobry, troszkę zaniża o jakieś 5g, ale jest w normie, korekty lambda w dobrym przedziale, turbo tylko troszkę późno wstaje, jednak nie jest złe. Błędy wywalia ci zaraz po skasowaniu?
greego Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 jutro wzuce dodatkowr logi. z podlaczona i odlaczona przeplywka. co ciekawe jak jechalem do kina to esp sie nie zaswiecilo ani razu to samo z powrotem. gubie sie juz poprostu z tym o co chodzi.
greego Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 Ok. Zrobiłem dodatkowe logi ( zapomniałem przełączyć na PB ) więc oba są z LPG. 1 - podpięta przepływka http://vaglog.pl/log-002_033_115_tO59X8.html 2 - odpięta przepływka http://vaglog.pl/log-002_033_115_0CKf59h.html Powiem szczerze, że jak porównuję z innymi logami to u mnie chyba to kiepsko wygląda.
adrian242424 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Logi masz prawidłowe dla zdrowego silnika, przepływ masz delikatnie zanizony o jakieś 5g, korekty lambda i turbo ok.
greego Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 Czyli co robić dalej ?? Gdzie szukać problemu ?? W takim razie przepływka ok , turbo ok ... to jakaś nieszczelność czy coś ?? ze wywala ten błąd ?? Zawór N75 ?? Filtr powietrza ?? - a może ten błąd się objawiać tym że już pora wymiany filtru powietrza ?? robię to w interwałach czasowych 10000km / 1 rok. I już jest pora na wymianę olejów, filtrów... itp..
Łukasz13 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Logi są w miare ok jak pisał kolega wyżej, problem pewnie bardziej elektryczny, czyli wtyczka przepływki, wiązka lub sama przepływka, można w sumie poczekać aż całkiem padnie albo będzie dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się