Zielas92 0 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ciśnieniem oleju - nowa pompa, poczyszczone kanały i smok, głowica po planowaniu. Mechanik powiedział że panewka jest lekko przytarta i gubi ciśnienie gdy silnik jest nagrzany dlatego, że olej robi się rzadszy a aktualnie jest wlany 5W40. Jeden mówi żeby wymienić dół silnika, drugi że lepiej kompletny silnik a trzeci to już w ogóle pozamiatał, powiedział żeby wlać gęsty olej (15-stke) i będzie śmigać. Co robić, proszę o jakieś sensowne rady. Dodam, że olej zapala się dopiero wtedy jak silnik porządnie się nagrzeje, jak jest zimny chodzi jak złoto... Edytowane 15 Maja 2017 przez Zielas92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian242424 13 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Jakie masz ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym w momencie zapalenia kontrolki? Wymieniałeś czujnik ciśnienia oleju? Dawno temu, u mnie w Polo miałem przypadek, że po wymianie czujnika i porządnym nagrzaniu silnika tez wywalało kontrolkę, okazało się, że czujnik był jakiś wadliwy i łapał przebicie po nagrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielas92 0 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Tak tylko tu poza kontrolką był też klekot... to już i tak nieważne, 10 minut temu zadzwonił do mnie kolega mechanik i powiedział, że obróciło panewke. Odpalił go na zimnym, chodził jak złoto ciuchutko i równo, bez uprzedzenia wystawił kopyto i pozamiatane... trudno szukam silnika. Jak macie kogoś zaufanego to szukam 1.8T AWT, A4 B5 2001 r. manual. Edytowane 15 Maja 2017 przez Zielas92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kresek 0 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Mam dół z AWT jak chcesz. 260tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielas92 0 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Postanowiłem zrobić remont silnika. W firmach, które dają gwarancję na silnik nigdzie nie mogłem znależć 1.8T z oznaczeniem AWT a kupić silnik od kogoś wydać z przekładką z 3,5 tyś. wolę zrobić remont i mieć pewność co mam. Koszt ok. 5 000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się