voorek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Witam, całą zimę samochód odpalał bez problemu problemy pojawiły się teraz. Rano wstaje i odpala na tzw strzała, natomiast gdy kończę pracę ale jest już ciepło to kręci chwilę i zaczyna łapać od 100 obrotów i tak w górę powoli i chodzi. Odpalany na benzynie, gaszony na gazie (tak 5 lat). Gdy nim pojeżdzę i zgasze to odpala niezależnie od temperatury otoczenia. Czy ma ktoś jakieś wskazówki albo pomysł gdzie leży przyczyna? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Adrian1727 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 2 godziny temu, voorek napisał: Witam, całą zimę samochód odpalał bez problemu problemy pojawiły się teraz. Rano wstaje i odpala na tzw strzała, natomiast gdy kończę pracę ale jest już ciepło to kręci chwilę i zaczyna łapać od 100 obrotów i tak w górę powoli i chodzi. Odpalany na benzynie, gaszony na gazie (tak 5 lat). Gdy nim pojeżdzę i zgasze to odpala niezależnie od temperatury otoczenia. Czy ma ktoś jakieś wskazówki albo pomysł gdzie leży przyczyna? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Coś podobnego jak na filmiku poniżej ? Mam tak właśnie u siebie, nie zawsze ale zdarza się, wtryskiwacze nowe, uszczelniacze reduktora również nowe, błędów komputer nie zbiera wcale więc jeżdżę zapominając o tym, ostatnio "samo z siebie" zniknął ten problem. Filmik:
voorek Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 Bardzo podobnie, trochę wolniej wchodzi na obroty.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
voorek Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 Ok, doszły nowe okoliczności. Padł wąż wody od turbo. Wymieniając go oczywiście rozkręcalem wszystkie rurki od turbo dolotu itp tylko nie olejowe. W międzyczasie padł do reszty czujnik temperatury powietrza ten przed chłodnicą (pokazuje po odpaleniu -17 około, max co wskazuje w ostatnie dni to 8 stopni po jakimś czasie jazdy). Na tą chwilę samochód jeździ o noebo lepiej, nie ma szarpnięć po gwałtownym wduszeniu gazu i po puszczeniu (przy enerwicznej zmianie biegów podczas przyśpieszania). Ma większą moc i wyraznie lepiej przyśpiesza. Problem jest taki że za każdym razem trzeba kręcić 5-10 sek żeby odpalil... W czym problem? Pomóżcie proszę, mam kabel mam vcds i vag zainstalowane, mam kabel i i program sq24 od gazu. Jutro podepne żeby zobaczyć błędy ale logi nie wiem jak zrobić jak coś.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się