Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bład 17964


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej.
!.8T AVJ a jedzie gorzej od ADRa. Niby jak się rozpędzi to z prędkoscią nie ma problemu, problemem jest za to przyspieszenie.
Wywala mi błąd 17964 ciśnienie doładowania i błąd kata, ale to nie dziewne o tym niżej.
Przepływka podmieniana, n75 drugi, dolot szczelny, dv sprawny, kat wypruty(z tego tytułu błąd kata, czekam na redukcję), wydech przelot, podciśnienia wydają się ok. W turbo po stronie gorącej są pęknięcia, ale która turbina ich nie ma. Klapa wg jest ok.
Logów nie mam, jeśli są jakieś konkretne potrzebne śmiało pisać wykonam je.
Nie wiem jak było wcześniej bo kupiłem samochód z uszkodzonym silnikiem, silnik wsadzony drugi.
P.S zuważyłem też iż pompa sai nie działa, a jest ona sprawna.

Edytowane przez noxes
Opublikowano

Bład wynika z niedoładowania turbiny, zrób dynamicznie 115+118 i 002+033 po skasowaniu błędów.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok zrobię logi. Mam również wrażenie że więcej pali śmierdzi no i wydech czarny jak dieslu, ale jego zabrudzenie to myślę że przez brak kata.

Opublikowano

Trzeba by zacząc od tego że trzeba wykonać dobrze logi dynamiczne, czyli 3 bieg, niskie obroty i gaz w podłogę do odcinki, startowanie z pierwszych trzech biegów z gazem w podłodze to nie są logi i nic ciekawego z nich nie można powiedzieć tych logów widać tylko tyle że z jakiegoś powodu go zalewa, możliwe że przepływa nie jest org bo sporo mierzy jak na takie doładowanie, turbo ładuje bardzo kiepsko nie osiaga nawet 0,4 bar, do tego coś dziwna temp. w dolocie jak na 3 czerwca, masz seryjny intercoller?

Opublikowano (edytowane)

IC seryjny.  W sobotę dosyć pokaznie grzalo, zwróciłem uwagę na temperaturę i na niedoladowanie. Mozliwe ze czujnik zle mierzy, mam drugi to podmienie, że zalewa to własnie czuć ?

Poproszę kogoś bo samemu ciężko ogarnąć logi.

Przeplywke też mogę podmienić. 

Edytowane przez noxes
Opublikowano

Tak więc temat z mocą ogarnięty chyba w 100%. Celem potwierdzenia zrobię logi. Przyczyną niedoladowania była luźna klapka wg. Po wymianie gruszki i wyregulowaniu jest znacznie lepiej. 

Pozostał jeszcze taki głupi objaw: np odpalam zimny silnik to ssanie jest ok, wyjeżdżam wykrecam i no właśnie przekrece kierownicę od prawej skrajnej do lewej i mi obroty wyskakują powyżej 2500-3000. Coś mi szwankuje przy regulacji biegu jałowego,  tylko co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...