DAWID1394 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Jakie powinno byc cisnienie oleju w ukladzie smarowania na zimnym i rozgrzanym silniku na biegu jalowym ? Ja mam 0.8 do 1.5 bara ?
was002 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 zadam przewrotne pytanie - a gdzie i czym mierzone? jeśli czujnik będzie w bloku, w magistrali, tam gdzie powininen - to na zimnym będzie wysokie (4-5 barów), a później w miarę rozgrzewania się oleju spadnie do ok. 1 bara. Jeśli będziesz widział mniej, to może oznaczać problem (albo milion innych rzeczy, włącznie z niskiej jakości czujnikiem wkręconym w dziwne miejsce, które nie ma sensu z punktu widzenia pomiaru). Jak czujnik będzie wkręcony w podkładkę pod filtr, to ciśnienie będziesz obserwował zero-jedynkowe (min / max w zależności od tego czy masz nogę na gazie czy nie).
DAWID1394 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 wykręcilem czujnik ciśnienia oleju wkręciłem tam trójnik w jedno miejsce wkręciłem czujnik w drugie manometr czujnik niby powinien zapalic sie przy 0,3 bara na rozgrzanym oleju pokazuje mi 0,8 bara na jalowych obrotach, przy dodaniu gazu nawet i 4 bary , a czujnik wywala bląd czujnik jest wymieniony na nowy . olej mam 5w30 jest swiezo co wymieniony , na poprzednim oleju tez mialem takie problemy.
xsebo1 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Reklamacja czujnika, jeżeli jest jak mówisz Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się