Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny wyciek płynu chłodzącego 2.4 V6 ARJ


irzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam taki problem, mianowicie ucieka mi płyn chłodzący ale nie jednostajnie.
Co to znaczy – nie leci ciurkiem tylko po przejechaniu jakiegoś dystansu, który pozwoli
nagrzać się silnikowi do temp. Roboczej gdy się już zatrzymam to poleci dajmy na to 0,5 litra i się zatrzymuje. Potem zdarza się, że ze 2 dni mam spokój i potem znów. Kurcze, nie wiem jak mam Wam to zobrazować – wygląda to tak jakby co jakiś czas otwierał się jakiś zaworek, który upuszcza trochę płynu na tyle, że na tydzień mam do uzupełnienia cały zbiorniczek wyrównawczy.
Dodam, że jestem po wymianie korka oraz rozrządu z pompą i termostatem (przed wymianą było tak samo) i po sprawdzeniu wszystkich połączeń układu chłodzenia, które były dostępne podczas wymiany.
Kałuża pod autem zawsze robi się centralnie pod zbiorniczkiem.

Pomocy bo już nie mam pomysłów, gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, irzyk napisał:

Cześć. Mam taki problem, mianowicie ucieka mi płyn chłodzący ale nie jednostajnie.
Co to znaczy – nie leci ciurkiem tylko po przejechaniu jakiegoś dystansu, który pozwoli
nagrzać się silnikowi do temp. Roboczej gdy się już zatrzymam to poleci dajmy na to 0,5 litra i się zatrzymuje. Potem zdarza się, że ze 2 dni mam spokój i potem znów. Kurcze, nie wiem jak mam Wam to zobrazować – wygląda to tak jakby co jakiś czas otwierał się jakiś zaworek, który upuszcza trochę płynu na tyle, że na tydzień mam do uzupełnienia cały zbiorniczek wyrównawczy.
Dodam, że jestem po wymianie korka oraz rozrządu z pompą i termostatem (przed wymianą było tak samo) i po sprawdzeniu wszystkich połączeń układu chłodzenia, które były dostępne podczas wymiany.
Kałuża pod autem zawsze robi się centralnie pod zbiorniczkiem.

Pomocy bo już nie mam pomysłów, gdzie szukać.

Skoro kałuża robi się zawsze centralnie pod zbiorniczkiem czyli to wina zbiorniczka.. albo korek .. fakt że kupiłeś nowy i nie powinien ale może jednak.. nie masz kogoś kto zamieniłby się na próbę korkami zbiorniczków ? chyba że kupiłeś "inny" korek, choć nie wiem czy istnieje jakaś zasadnicza różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje uszczelka pod głowicą. Kup tester i sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...