Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Montaż zestawu paska zębatego CT 919K4/K5 Audi A41,8 20V


spetsnaz

Rekomendowane odpowiedzi

Nieprawidłowe zamontowanie rolki napinającej może powodować ocieranie paska o wewnętrzną tarczę obrzeżnikową. Może to doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika.

Symptom usterki:

Napęd paska po krótkim czasie pracy staje się głośny

f57c4bf489831a43.jpg

Przyczyna usterki:

Nowo założona rolka napinająca nie jest umieszczona w odpowiedniej odległości do silnika i powoduje ocieranie paska o wewnętrzną tarczę obrzeżnikową.

(Błąd prostoliniowości)

Usuwanie usterki:

Podczas wymiany części w pojazdach wyprodukowanych do roku 1998 należy wyjąć stary model śruby odległościowej (1). Należy w ten sam otwór wkręcić nową wersję z zamontowanym elementem dystansowym (2). Problem w tym przypadku jest taki, że ze strony producenta odległość rolki do silnika definiują dwa !! elementy dystansowe o różnej grubości (3.1)+(3.2).

4a78252f764253b0.jpg

Pomimo zróżnicowania numeru identyfikacyjnego pojazdu (miesiąc produkcji: 01/96) nie zawsze jest jednoznaczne, jaki zestaw należy zastosować, ponieważ podany numer identyfikacyjny pojazdu może się różnić. Zawsze należy sprawdzić, czy zastosowana rolka napinająca została zamontowana w osi paska napędowego.

W przeciwnym wypadku napęd zacznie hałasować i może dojść do poważnego uszkodzenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...