Pitek87 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Witam z dnia na dzień moja perełka zaczęła grymasić a chodzi o to że po postoju około 15 minutowym długo kręci żeby zapaliła jak zgaszę i odpale to pali od strzała ale wystarczy 15 minut i długo już kręci żeby zapaliła.Auto normalnie jezdzi . Gaz wykluczony ponieważ przerabiałem już to. Nawet awaryjnie odpalałem na gazie żeby odra zu zaczął chodzić na gazie to tak samo się zachowuje jak na benzynie. Vag pokazuje ciągle te same błędy po skasowaniu wracają. 17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit P1505 - 35-10 - - - Intermittent 17817 - EVAP Purge Valve (N80): Electrical Malfunction P1409 - 35-10 - - - Intermittent
Pitek87 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2017 18 godzin temu, Pitek87 napisał: Witam z dnia na dzień moja perełka zaczęła grymasić a chodzi o to że po postoju około 15 minutowym długo kręci żeby zapaliła jak zgaszę i odpale to pali od strzała ale wystarczy 15 minut i długo już kręci żeby zapaliła.Auto normalnie jezdzi . Gaz wykluczony ponieważ przerabiałem już to. Nawet awaryjnie odpalałem na gazie żeby odra zu zaczął chodzić na gazie to tak samo się zachowuje jak na benzynie. Vag pokazuje ciągle te same błędy po skasowaniu wracają. 17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit P1505 - 35-10 - - - Intermittent 17817 - EVAP Purge Valve (N80): Electrical Malfunction P1409 - 35-10 - - - Intermittent Panowie być może go zalewa ponieważ jak już odpali to czuć mocno benzyne z wydechu.
SebastosWolski Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 sprawdź zawór EVAP N80 czy wtyczka nie wyskoczyła ( spr przewody ) . Sprawdź czujnik położenia przepustnicy jest pod przepustnicą spr. wtyczkę . Podrzucam foto jak to wygląda .
Pitek87 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 zawór EVAP N80 wymieniony na inny bez zmian wtyczka przy przepustnicy do sprawdzenia jeszcze dziś rano było zimno i auto szybciej załapało...
SebastosWolski Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Sprawdź Vag'iem jaka jest temperatury czujnika ale w grupie 01(silnik) na gorącym silniku Może czujnik pokazuje dla ECU zaniżoną temperaturę Edytowane 15 Czerwca 2017 przez SebastosWolski
Pitek87 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 Witam czy to o to chodziło.??? nie odzywałem się kilka dni bo auto zaczęło normalnie palić ale do dziś i po podłączeniu takie coś
Pitek87 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Na rozgrzanym po trasie zgaszony i podłączony
michcio28810 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 to sprawdź przed odpaleniem na zimnym silniku
Pitek87 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Nie wiem czego szukać jak zimno na dworze auto pali a jak troszkę cieplej to juz problemy
cna Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 sprawdź czujnik położenia wału i czujnik temperatury silnika
mih82 Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 też mam podobny dylemat, na zimnym pali normalnie, a wystarczy jak ma 90 stopni to na 10 odpaleń z 8 razy długo muszę kręcić. Albo jest też tak, że odpali i zaraz gaśnie i drugi raz muszę już długo kręcić. Nadmieniam, że czujnik temperatury wymieniłem.
bjks88 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 23.08.2017 o 19:37, cna napisał: sprawdź czujnik położenia wału i czujnik temperatury silnika Te czujniki można jakoś vag comem sprawdzić? U mnie jest podobnie. Wystarczy, że postoi z pół godziny, lub jest zimny, wszystko jedno. Gdy go zgaszę i od razu ponownie zapalę wystarczy pół obrotu. Zawsze palił od strzała, z dnia na dzień zaczęło być gorzej, tak, że muszę kręcić go 4-5 sekund zanim zaskoczy... pewnie się coś wypięło albo jakiś czujnik klęknął.
dimiC Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Cześć, również przyłączam się do tematu... Mam niemal identyczne objawy co wy. Za kazdym razem kiedy rano odpalam auto wszystko jest okej, kiedy wracam do niej po 8h pracy to tez nigdy nie ma problemu zeby odpalić, a kiedy tylko jest rozgrzana to bardzo czesto problem sie pojawia. Przed chwilą sprawdzalem temperaturę VCDSem, pokazywalo 70stopni i juz nie mogłem odpalić. Nie pokazuje zadnych błędów, gdzie szukac przyczyny? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
cna Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 W dniu 23.10.2017 o 19:29, bjks88 napisał: Te czujniki można jakoś vag comem sprawdzić? U mnie jest podobnie. Wystarczy, że postoi z pół godziny, lub jest zimny, wszystko jedno. Gdy go zgaszę i od razu ponownie zapalę wystarczy pół obrotu. Zawsze palił od strzała, z dnia na dzień zaczęło być gorzej, tak, że muszę kręcić go 4-5 sekund zanim zaskoczy... pewnie się coś wypięło albo jakiś czujnik klęknął. mi po wymianie tych dwóch problem ustąpił, vag pokaze błąd tego czujnika jak samochód juz w ogóle nie bedzie chciał odpalić
dimiC Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam, u mnie pomogło zaadaptowanie przepustnicy + jazda bez korka wlewu paliwa, nie wiem czy bak się zapowietrzył czy co, ale od kilku dni jak ręką odjął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się