assur Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Witam, Tak jak w temacie, podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Zna ktoś jakiegoś konkretnego mechanika który specjalizuje się w Audi (cała Polska)? Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
soczi Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Polecam Corling Łukasz Snoch w Warszawie. Z całej europy zwożą mu Audi do zrobienia.
Grohu Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Dokładnie jedz do Łukasza do Corlingu.
dembu19 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 12.06.2017 o 11:30, assur napisał: Witam, Tak jak w temacie, podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Zna ktoś jakiegoś konkretnego mechanika który specjalizuje się w Audi (cała Polska)? Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM Pewnie uszkodzona pompka, którą kupiłeś. Wstaw nową i problem będzie z głowy. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez dembu19
assur Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 Pompa na 100% sprawna przełożona z samochodu kolegi. Po przełożeniu mojej do niego błąd nie występują a po przełożeniu jego do mnie mam ten sam błąd.
dembu19 Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 Dnia 14.06.2017 o 18:31, assur napisał: Pompa na 100% sprawna przełożona z samochodu kolegi. Po przełożeniu mojej do niego błąd nie występują a po przełożeniu jego do mnie mam ten sam błąd. Może to zła pompka, która nie działa z Twoim autem, a z kolegi działa. Czy numer katalogowy zgadza się z tym, który powinien być zainstalowany w Twoim aucie ?
assur Opublikowano 7 Lipca 2017 Autor Opublikowano 7 Lipca 2017 Tak numery katalogowe te same. Układ został odpowietrzony a samochód nadal się grzeje. Po przejechaniu Ok 1 km. licznik pokazuje 90C ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się