Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF/AWX] Walka z korekcjami ciąg dalszy...


czachapll

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego, że mam problem z pd, regenerowane niby na papierku są bdb a w aucie już nie, 4cyl ma +1,60 a 3cyl -1,60 dobra to przekładam korekcja poszła za pompką więc reklamuje. Znowu czyszczą regulują zakładają na auto (robione w boschu oni zakładali itp) jest tak samo i mówię, że zostawiam auto aż zrobią dobrze bo widzę, że jest dalej źle a wykluczyłem już kompresję, wałek, szklanki więc pojechałem do domu i dostaje telefon za 30 minut, że przełożyli miejscami pompkę i że korekcja została na cylindrze. Powiedzcie mi jakim cudem z -1,60 zrobiło im się nagle +2,60 na tym samym cylindrze? Ja już głupi jestem i nie wiem czy ja jestem głupi czy oni po prostu chcą się wywinąć. Proszę o odpowiedzi bo auto stoi u nich i jestem bez auta a mam decyzję podjąć co dalej :/

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, MariuszKK napisał:

A założyli nowe uszczelnienie i śrubę regulacyjną? 

tak nowe śruby i uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak wszystko inne wykluczone, to ich robota nie jest najlepszej jakości.. Najlepiej jakbyś miał inne wtryski do porównania i ewentualnie domagał się zwrotu kasy za regenerację... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MariuszKK napisał:

No jak wszystko inne wykluczone, to ich robota nie jest najlepszej jakości.. Najlepiej jakbyś miał inne wtryski do porównania i ewentualnie domagał się zwrotu kasy za regenerację... 

Patrzyłem jak robią i jedynie do czego mogę się przyczepić to robią na oko bez suwmiarki. Już mam po prostu dość tego wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty jałowego zmieniłeś to i korekcje różne ;) 

Na pierwszym screenie pewnie klima chodziła, a na drugim nie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrotów nie zmieniłem one tak skaczą cały czas a to czy z klima czy bez to dużej roznicy nie ma

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty to jest skutek czegoś a nie przyczyna. Silnik ma problemy z utrzymaniem równomiernej pracy.  Więc albo pompki do d*py zregenerowane - co już nie raz wyszło na forum, nawet w najlepszych firmach albo jakiś problem w układzie korbowo-tłokowym... Używali dynamometru i patrzyłeś na ile stopni ustawiali śrubę regulacyjną ? 

Gniazda jak wyglądają ? ? ? Może już na tyle wyrobione, że nawet nowe uszczelnienia nie pomagają ? 

Jaką masz wartość synchronizacji w grupie 004 ?  

Kupiłbym na Twoim miejscu jedną pewną pompkę i podmienił. Na tych zdjęciach jak zmienili miejscami z 3 na 4 ? 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych zdjęciach ja zmieniałem z 3 na 4. gniazda mają delikatne ranty ale bez tragedii. Synchro 0.0 czasem na 0.6 wskoczy. Oni twierdzą, że przełożyli pd z2 na 4 i korekcja się nie zmieniła w co nie mogę uwierzyć bo powiedzieli ze +2,80 na 4 jest a aż tyle to nie miałem. na 90 stopni ustawiali na pewno śruby dźwigienek z kluczem dynamometrycznym i też nie używali suwmiarki co mnie zdziwiło ale gość stwierdził że nie ma sensu. Ja na to wszystko patrzyłem jak robią ale jak pojechałem dostałem właśnie ten telefon, że niby przełożyli i nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to co zmieniałeś Ty, to ewidentnie poszła korekcja za pompką, więc na próbę podmieniłbym własnie tą...  Zrób jeszcze screen jak odbierzesz auto jak się to ułożyło... 

Możesz synchro dać na minus, korekcje powinny lekko spaść, ale to jak ratować się tonącemu ostrej brzytwy... takie maskowanie problemu... 

Tak jak pisałem kupić jedną sprawną pompkę i podmienić... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro u nich będę i powiem, że mają mi zdjąć pokrywę i pokazać bo spisałem sobie numery seryjne pompek i wiem gdzie która była. Jeszcze powiem, że mieli wszystko robić przy mnie a nie jak ja sobie pojechałem bo niby zamykają. Nie będą chcieli to w razie czego biorę swoje klucze i przekładam sam. Teraz u nich wyszło jakos tak -1,70 -0,40 -0,70 +2,80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o klimie, bo dawka paliwa w jednym screenie jest 10mg a w drugim 4,7mg. To też może wpływać na wartość korekcji.. Sprawdzałeś BIPy na kanale 23?

Tutaj jest ciekawa instrukcja:

http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regulacja-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi-i-sdi/

 

PS. Jak byś szukał wtrysku, to mam jeden sprawny. Korekcje też zmierzone i podane.

https://a4-klub.pl/topic/393919-pompowtrysk-038130073ba-do-awxavf-130km-stan-bdb/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzies zdjęcie i bez klimy ale chodzi tu cały czas o to, że te wartości się poprzenosiły. Jutro będę chyba wiedział co i jak to będę pisał. W razie 'w' przytrzymaj mi ten wtrysk do jutra

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz widział swoje wtryski, to sprawdź jakie mają oznaczenia. Czy wszystkie 4 są takie same..  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak takie same są z końcówką BA tylko się numerami różnią jedne maja coś około 13 a drugie 33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się ułożyło po odebraniu i przejechaniu trasy do domu. Za chwile wyciągam i zamieniam miejscami. Po rozgrzaniu to samo a foto jest z jazdy

IMG_0037.JPG

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten na 4 cylindrze  to już wychodzi poza skalę. Nie masz wypadania zapłonu w błędach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienić tą jedną pompkę i powinno być OK... Chyba, że cofnęli za mało śrubę regulacyjną. Albo skopali coś w uszczelnieniach.  Wyciąg, obejrzyj, podmień z najwiękzą minusową korektą i będzie wiadomo co jest... 

Te moje instrukcje powinny być pomocne: 

https://drive.google.com/open?id=0B6RAh-KgiyrjTWZMVWRTSUJyX1E

https://drive.google.com/file/d/0B6RAh-KgiyrjY1pFZWRnNUJ3OW8/view

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...