kefinek931 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Mam pytanie odnośnie turba, a mianowicie czy przy zapieczonych kierowniczka zmiennej geometria turba w silniku 2.0 tdi podczas redukowania biegu w korku np z 4 na 2 i dodawaniu gazu z poziomu obrotów niżej jak 1600 mogą występować wibracje silnika? Zawieszenie i przeguby wewnętrzne wymienione tak więc tylko to mi już do głowy przychodzi, zwłaszcza że gdzieś czytałem o takich skutkach Pozdrawiam Piotr Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
kefinek931 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 drgania występują podczas redukowania, gdy startuje od 1do4 to praktycznie są nie wyczuwalne, tak wygląda jak by poprostu kierowniczki nie nadazaly zmieniać pozycji wtedy kiedy to jest potrzebne i przez to auto do 1900 obrotów po zredukowaniu jest chwilowo zmulone Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się