Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek Ciśnienia oleju A4 b6 1.8 T


Beszóstka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! mój problem rozpoczął się przy zakupie samochodu. Kiedy już wracałem zapalił mi się czujnik ciśnienia oleju, stanąłem sprawdziłem olej posłuchałem trochę wydawało się ok odczekałem aż trochę ostygnie ruszyłem dalej i przez 100 km nic. nastepnego dnia wziąłem go na sprawdzenie o co chodzi z tym ciśnieniem wjechałem na autostradę jade spokojnie 180 po chwili wyskakuje ciśnienie oleju, zmniejszyłem prędkość do 140 po 30 km znów się zapaliło potem jechalem setką i tak przez 100 km nic. Ale wiedziałem że coś jest nie tak i oddałem do mechanika okazało się że poprzednik wiedział o problemie i wdupczył jakiś papierek do czujnika ciśnienia. Zmierzyliśmy ciśnienie 2,4 bara przy 3,500 obrotów na rozgrzanym. wymieniliśmy czujnik i na nowym czujniku od razu wyskakiwał błąd, mechanik ściągnął miskę wyczyścił smoka zobaczył na panewki i jedna zmieniła kolor nie ma żadnych rys ale mówił że jeszcze obleci na wakacje moge jechać ale predzej czy pozniej bd do roboty. i wydawało się być ok ciśnienie wzrosło do 5 bar czujnika nie wywalało,  Wziąłem auto na testy przejechałem 30 km nic wiec go trochę przycisnąłem i wyskoczyło znów ciśnienie do domu mialem dwa kilometry wiec stwierdziłem ze dojadę. Przy dodawaniu gazu było słychać taki metaliczny klekot. nie był zbyt głośny i trwał krótko tylko jak dodawałem gazu zostawiłem auto do ostygniecia i znów mogłem jechać 30 km i nic sie nie działo mam wrażenie że do tego dochodzi jak się silnik rozgrzeje i dam mu troszke mocniej tak jak by odłączało mi pompę nie mam pojęcia co to może byc. myślałem też o tej pompie że zaworek się lubi zacinać. i teraz nie wiem czy wymieniać tą pompe panewki odrazu pierscienie i uszczelniacze czy lepiej nowy blok <bezradny>

Edytowane przez Beszóstka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie ciśnienie oleju na biegu jałowym przy zimnym i ciepłym silniku? Bo to ważne. Może masz taki nagar w silniku, że znowu zawaliło Ci smoka, a zdarzały się takie przypadki. Przy kontrolce ciśnienia oleju trzeba było kategorycznie wstrzymać jazdę, bo teraz może wyjść sporo problemów. Warto zobaczyć jak tam napinacz łańcuszka, bo mógł dostać po d*pie jak chodził na sucho. Miałem podobną historię i zmusiłem handlarza do zwrotu hajsu za czyszczenie smoka. Jakbym nie był już blisko domu to skończyło by się anulowaniem transakcji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobna sytuację. Skończyła się na wymianie pompy oleju. Problem zniknął jak ręką odjąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kojarzę firmy zaufałem znajomemu mechanikowi. Wiem że pompa z łańcuchem wyszła koło 400 zł plus zmiana oleju filtr i czyszczenie przy okazji smoka. Jest roboty z tym bo trzeba rozpiac klime i zdjąć zderzak bo misa nie wyjdzie inaczej. 

1 minutę temu, Beszóstka napisał:

Jaka pompę wsadziłem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...