mateusz16 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Nie szarpie na pierwszym biegu przy ruszaniu na ciepłym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 W dniu 2.04.2018 o 11:14, mateusz16 napisał: Nie szarpie na pierwszym biegu przy ruszaniu na ciepłym silniku? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 12.08.2017 o 11:22, peter22 napisał: jeśli dwumas jest ok to polecam zrobić tak : tarczę obić kevlarem koszt 150-200 zł i kupic sam docisk sachs performance . u mnie w audi 2.0 tdi zrobionym na 240 KM dawało radę , w dodatku było dołożone quattro i wiadomo że przy szybkim ruszaniu sprzęgło dostawało bardziej po d*pie niż ośka Możesz napisać czy były jakieś różnice w jeździe i użytkowaniu na co dzień w zestawie tarcza kevlar + docisk performance, a zwykłym sprzęgle? Edytowane 7 Lipca 2018 przez Daro32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Działało jak fabryka , nie zauważyłem różnicy . Dlatego polecam szczerze taki zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, peter22 napisał: Działało jak fabryka , nie zauważyłem różnicy . Dlatego polecam szczerze taki zestaw A gdzie obijałeś? Bo myślałem o Maklandzie. Podobno bardzo dobrze to robią, ale czasami im jakaś sztuka nie wyjdzie i trzeba reklamacje zgłaszać albo przepalać sprzęgło żeby się ułożyło (a tego bym nie chciał) Aaa i gdzie kupowałeś docisk? Edytowane 7 Lipca 2018 przez Daro32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Ja to robiłem już kilka lat temu i nie wiem jak teraz robią sprzęgła e tej firmie. Kewlar robiłem w Warszawie bodajże sc sprzęgła a docisk kupiłem od goście poniżej wklejam telefony do obu firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 W dniu 8.07.2018 o 14:11, peter22 napisał: Ja to robiłem już kilka lat temu i nie wiem jak teraz robią sprzęgła e tej firmie. Kewlar robiłem w Warszawie bodajże sc sprzęgła a docisk kupiłem od goście poniżej wklejam telefony do obu firm Byłem w Inter Carsie zapytać o docisk Sachs Performance i powiedziano mi że pasuje tylko z tarczą Sachs Performance. To prawda? Zwykła tarcza ma sprężynki a ta Performance ich nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Ja miałem seryjna tarcze a docisk performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 5 godzin temu, peter22 napisał: Ja miałem seryjna tarcze a docisk performance A tarcza ze sprężynkami czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Nie pamietam. Możesz odkopać mój temat z audi a6 c6 pewnie zdjęcia wrzucałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) 18 godzin temu, peter22 napisał: Nie pamietam. Możesz odkopać mój temat z audi a6 c6 pewnie zdjęcia wrzucałem Niestety nie ma zdjęcia Jedni piszą, że docisk performance pasuje do zwykłej tarczy inny że nie pasuje że trzeba na tokarce wytoczyć docisk żeby pasowała "zwykła" tarcza. Sam już nie wiem. Ciekaw jestem ile wytrzyma Nm zwykły docisk z tarczą obitą kevlarem Edytowane 11 Lipca 2018 przez Daro32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Zadzwoń na ten telefon co podałem i zapytaj goscia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 23 godziny temu, peter22 napisał: Zadzwoń na ten telefon co podałem i zapytaj goscia Okazało się że nie zawsze pasuje zwykła tarcza do docisku performance. Jeśli nie pasu to trzeba przerabiać tarczę. Łożysko miałeś w A6 zwykłe czy performance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Brałem razem z dociskiem od tego goscia comasz namiary powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 1 godzinę temu, peter22 napisał: Brałem razem z dociskiem od tego goscia comasz namiary powyżej Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilch-1984 10 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Witam szanownych kolegów ? Mega dużymi krokami zbliża mi się wymiana sprzęgła z powodu uslizgów. Dwumase pewnie wymienię też. Jakie w końcu jest najlepsze rozwiązanie jeżeli chodzi o sprzęgło i dwumase? Jestem w posiadaniu audi a4 b8 ,quatrro 143 po chipie na 177 i będę uderzał w 217 km. Na rynku do sprzedania są zestawy do modelu z silnikiem cglc 177 km 130 kw. Wole wydac raz porządnie dlatego koszty nie grają roli . A więc gotowy zestaw do cglc czy Sachs performace,Luk czy może sprzęgło dać do obicia kevlarem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 W dniu 10.08.2019 o 22:34, kamilch-1984 napisał: Witam szanownych kolegów ? Mega dużymi krokami zbliża mi się wymiana sprzęgła z powodu uslizgów. Dwumase pewnie wymienię też. Jakie w końcu jest najlepsze rozwiązanie jeżeli chodzi o sprzęgło i dwumase? Jestem w posiadaniu audi a4 b8 ,quatrro 143 po chipie na 177 i będę uderzał w 217 km. Na rynku do sprzedania są zestawy do modelu z silnikiem cglc 177 km 130 kw. Wole wydac raz porządnie dlatego koszty nie grają roli . A więc gotowy zestaw do cglc czy Sachs performace,Luk czy może sprzęgło dać do obicia kevlarem? Obij tarczę kevlarem i kupa kasy zostanie w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilch-1984 10 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Kodzak33 napisał: Obij tarczę kevlarem i kupa kasy zostanie w kieszeni Kogoś możesz,możecie polecić w mazowieckim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Ja robiłem u radzikowskiego w Warszawie. Wszystko ok jeżdżę drugi rok, cena 250zl kevlar zbrojony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilch-1984 10 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 16.08.2019 o 22:47, Kodzak33 napisał: Ja robiłem u radzikowskiego w Warszawie. Wszystko ok jeżdżę drugi rok, cena 250zl kevlar zbrojony Dzięki. Widać,że w tej firmie wiedzą co robią. Co jest najlepsze mogą przygotować sprzęgło pod konkretne osiągi. Mega bardzo dziękuję kolego ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się