Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obalamy mity o glośnym przelocie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,ja juz wiedziałem o tym od dawna ,ale nie miałem argumentów ,żeby wyskakiwiać z tematem na forum :)   teraz juz mam ..

 

Przelotowy wydech wcale nie musi być głośny ,ponizej podaje link do swojej stronki ,z video  wydech 1,8T downpipe ,2,75" plus uklad 2,5: na tlumikach mojej produkcji .

 

wynik zalediwe 81 Db ,gdzie seryjny ma 76   a dopuszczlna glośność prawem w silniku benzynowym to 93 Db ..    

https://www.facebook.com/BM.Performance.Olsztyn/

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hm, bardziej mi to wygląda na reklamę niż osobny temat odnośnie dB... :wink:

Opublikowano (edytowane)

Nie zaprzeczam. 

Ale czy jest w tym coś złego???  

Jak inaczej dla "znawców" tematu udowodnić, że jest inaczej? 

 

Ja w wydechah siedzę juz dosyć długo, głównie VAG,  reklama przy okazji, jak najbardziej...

Edytowane przez bartez80
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

To nie jest "odpowiedź do tematu",przepraszam,ale skoro  działasz w branży,to może doradzisz mi ,pomożesz rozwiązać dylemat.Jest on następujący: czy można prawie nowy środkowy tłumik z silnika 1,9TDI wstawić w miejsce starego w a4b6,ale  z silnikiem benzynowym 1,6 8V ALZ .Rury tłumika w dieslu o 5 mm "grubsze",ale to nie problem.Tylko,czy wewnętrzna budowa tłumików jest na tyle "podobna",że można  wstawić dieslowski do benzyny (1,6) i będzie OK? Chciałbym wymienić ,ze względu na nieciekawy już stan blaszanej, zewnętrznej, powłoki ,tam gdzie są nr OEM ( 8E0 253 409 AQ - benzyna 1,6 i 2,0),ale nie wiem ,czy można to zrobić,bo nie potrafię przewidzieć efektu wymiany.Tylko ktoś z  praktycznym doświadczeniem,może w tej sprawie coś powiedzieć. Jeśli masz rozeznanie,spotkałeś się z takim problemem, proszę odpowiedz.Pozdrawiam.

Opublikowano
W dniu 18.02.2018 o 22:40, W.W. napisał:

To nie jest "odpowiedź do tematu",przepraszam,ale skoro  działasz w branży,to może doradzisz mi ,pomożesz rozwiązać dylemat.Jest on następujący: czy można prawie nowy środkowy tłumik z silnika 1,9TDI wstawić w miejsce starego w a4b6,ale  z silnikiem benzynowym 1,6 8V ALZ .Rury tłumika w dieslu o 5 mm "grubsze",ale to nie problem.Tylko,czy wewnętrzna budowa tłumików jest na tyle "podobna",że można  wstawić dieslowski do benzyny (1,6) i będzie OK? Chciałbym wymienić ,ze względu na nieciekawy już stan blaszanej, zewnętrznej, powłoki ,tam gdzie są nr OEM ( 8E0 253 409 AQ - benzyna 1,6 i 2,0),ale nie wiem ,czy można to zrobić,bo nie potrafię przewidzieć efektu wymiany.Tylko ktoś z  praktycznym doświadczeniem,może w tej sprawie coś powiedzieć. Jeśli masz rozeznanie,spotkałeś się z takim problemem, proszę odpowiedz.Pozdrawiam.

Nie praktykowałem  takich kombinacji ....

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Szkoda. Pozdr.WW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...