bartez80 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Witam ,ja juz wiedziałem o tym od dawna ,ale nie miałem argumentów ,żeby wyskakiwiać z tematem na forum teraz juz mam .. Przelotowy wydech wcale nie musi być głośny ,ponizej podaje link do swojej stronki ,z video wydech 1,8T downpipe ,2,75" plus uklad 2,5: na tlumikach mojej produkcji . wynik zalediwe 81 Db ,gdzie seryjny ma 76 a dopuszczlna glośność prawem w silniku benzynowym to 93 Db .. https://www.facebook.com/BM.Performance.Olsztyn/ 1
pksmlody Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Hm, bardziej mi to wygląda na reklamę niż osobny temat odnośnie dB...
bartez80 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) Nie zaprzeczam. Ale czy jest w tym coś złego??? Jak inaczej dla "znawców" tematu udowodnić, że jest inaczej? Ja w wydechah siedzę juz dosyć długo, głównie VAG, reklama przy okazji, jak najbardziej... Edytowane 16 Czerwca 2017 przez bartez80 2
W.W. Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 To nie jest "odpowiedź do tematu",przepraszam,ale skoro działasz w branży,to może doradzisz mi ,pomożesz rozwiązać dylemat.Jest on następujący: czy można prawie nowy środkowy tłumik z silnika 1,9TDI wstawić w miejsce starego w a4b6,ale z silnikiem benzynowym 1,6 8V ALZ .Rury tłumika w dieslu o 5 mm "grubsze",ale to nie problem.Tylko,czy wewnętrzna budowa tłumików jest na tyle "podobna",że można wstawić dieslowski do benzyny (1,6) i będzie OK? Chciałbym wymienić ,ze względu na nieciekawy już stan blaszanej, zewnętrznej, powłoki ,tam gdzie są nr OEM ( 8E0 253 409 AQ - benzyna 1,6 i 2,0),ale nie wiem ,czy można to zrobić,bo nie potrafię przewidzieć efektu wymiany.Tylko ktoś z praktycznym doświadczeniem,może w tej sprawie coś powiedzieć. Jeśli masz rozeznanie,spotkałeś się z takim problemem, proszę odpowiedz.Pozdrawiam.
bartez80 Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Opublikowano 22 Lutego 2018 W dniu 18.02.2018 o 22:40, W.W. napisał: To nie jest "odpowiedź do tematu",przepraszam,ale skoro działasz w branży,to może doradzisz mi ,pomożesz rozwiązać dylemat.Jest on następujący: czy można prawie nowy środkowy tłumik z silnika 1,9TDI wstawić w miejsce starego w a4b6,ale z silnikiem benzynowym 1,6 8V ALZ .Rury tłumika w dieslu o 5 mm "grubsze",ale to nie problem.Tylko,czy wewnętrzna budowa tłumików jest na tyle "podobna",że można wstawić dieslowski do benzyny (1,6) i będzie OK? Chciałbym wymienić ,ze względu na nieciekawy już stan blaszanej, zewnętrznej, powłoki ,tam gdzie są nr OEM ( 8E0 253 409 AQ - benzyna 1,6 i 2,0),ale nie wiem ,czy można to zrobić,bo nie potrafię przewidzieć efektu wymiany.Tylko ktoś z praktycznym doświadczeniem,może w tej sprawie coś powiedzieć. Jeśli masz rozeznanie,spotkałeś się z takim problemem, proszę odpowiedz.Pozdrawiam. Nie praktykowałem takich kombinacji .... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się