Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Lewa strona niżej, a prawa wyżej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam :hi: serdecznie, posiadam sobie Audi A4 i pewnego dnia dojżałem idąc do auta od tyłu że stoi nie równo. W pierwszej chwili myślałem że kapcia złapałem obszedłem auto i nic. Myślałem także że nawierzchnia jest krzywa w stosunku do krawężnika i sta te złudzeni, jednak i to nie to. Ale stojąc z lewej strony auta szczelina między oponą a nadkolem jest mniejsza niż szczelina po prawej stronie gdzie szczelina jest dwukrotnie większa. Mowa oczywiście o tyle bo z przodem jest ok. Podobny objaw miałem w BMW e36. ale samochód uczestniczył w wypadku więc nie zdążyłem się rozpędzić z drążeniem tematu dalej. W A4 mam obniżone i utwardzone zawieche. Z tego co mówił wcześniejszy właściciel jest to zawiecha firmy HR. Co ciekawe bo BMW miało serie zawieche i też było to samo co teraz mam w A4?? Co jest objawem takiego "zjawiska"?? Czy to "groźne"?? Co zrobić żeby było równo po obu stronach??

Opublikowano

Spotkałem się ostatnio z takim przypadkiem, jeden z kolegów w swoim B5 ma podobnie.

Nie wiem, ale może być coś nie tak ze sprężynami :mysli:

Opublikowano

mój koles miał to samo w passacie i miał sprezyne do wymiany... oczywiscie jak juz wymieniac to komplet ale na 100% to niepowiem czy to jest to samo :hi:

Opublikowano

mógł się amorek wylać i też troszkę w dół wtedy pójdzie

Opublikowano

Co ciekawe dzisiaj jak wyjechałem z garażu lewa strona nadal była niżej od prawej. Pojechałem na miasto i przed wstawieniem auta do garażu zarówno lewa strona jak i prawa były na tej samej wysokości czyli wyzej tak jak prawa. Wjechałem do garażu spojrzałem jeszcze raz na lewą stronę i znowu jest niżej jak wcześniej. Co jest grane??

Opublikowano

A podczas jazdy nie odczuwasz jakiegos sciagania na jedna strone?? Sprawdz amortyzatory czy ktory czsem nie wylał. Jesli amorki cale to na 99% sprezyna do wymiany.

Opublikowano

Z tego co wiem to sprężyny raczej rzadko po tyłku dostają...

Podjedź na stację diagnostyczną i zbadaj sobie amorki :wink4:

Opublikowano

Nie tyle co idzie na jedną stronę ale bujnie czasem tylem w ktorys bok ale zdiagnozowalem ze mam drobne luzy na łożyskach

Opublikowano

Troche to dziwne bo co ma amortyzator do wysokości zawiszenia. Amortyzator ma za zadanie żeby samochód jak jedzie na nierównościach żeby go nie rozbujało i żeby nie wyskoczył w góre. Sprężyna natomiast ma za zadanie żeby samochód za bardzo brzuchem nie dotykał podłoża. Tak ja to rozumuje, jeśli się myle to mnie prosze sprostować. Tak przyświecając latarką miedzy kołem a nadkolem i miedzy prześwitem w felgach nie dojrzałem żebym amorka któregokolwiek miał mokrego. Dzwi mnie to co napisałem wcześniej.

Co ciekawe dzisiaj jak wyjechałem z garażu lewa strona nadal była niżej od prawej. Pojechałem na miasto i przed wstawieniem auta do garażu zarówno lewa strona jak i prawa były na tej samej wysokości czyli wyzej tak jak prawa. Wjechałem do garażu spojrzałem jeszcze raz na lewą stronę i znowu jest niżej jak wcześniej. Co jest grane??

Czemu najpierw było niżej później wyżej i znowu jest niżej :dontknow:
Opublikowano

A jakie masz amorki? Gazowe czy olejowe?. Jak masz gazowe i amor umarł to może niżej stać ta strona.

Opublikowano

szczerze nie wiem jakie, no rozumiem ze jak amorek umarl wycieka olej albo gaz to ze moze osciasc choc dla mnie to tez dziwne, bo dlaczego raz bylo nizej pozniej znowu wyzej i teraz jest znowu nizej. to cos chyba jest nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...