mike88 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Witam. Jestem nowy na tym forum. Jeśli zamieściłem zły post bądź jest już podobny to bardzo przepraszam. Od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b5 z silnikiem 2.8 quattro 193km. Po zakupie auta zabrałem się za to co zawsze... czyli wymiana oleju filtrów no i napełnieniem i odgrzybieniem klimatyzacji... klimatyzacja została napełniona ok 2mcy temu i chodziła super do dnia dzisiejszego... tzn. Od kilku dni zauważyłem że nie kręci się wiatrak od klimatyzacji... kolega powiedział mi że załącza się on w jeździe... Ale spokoju mi nie dawało to że chłodnica była bardzo gorąca aż... dzisiaj jak ruszyłem autem po chwili w aucie zaczęło bardzo smierdziec tak jak by "ryba" :/ i od tego czasu klimatyzacja przestała chodzić... nawet nie słychać takiego przełączenia... jak było dotychczas... no i chłodnica teraz jest zima... co się zepsuło? Co wymienić? To że wiatrak to już wiem :/ szkoda że tak późno się domyśliłem... Ale co dalej? Bardzo proszę pomóżcie :/ w piątek mam wyjazd nad morze z rodzina :/
jacek70 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udaj się na diagnozę do warsztatu od klimy. Podejrzewam że układ się rozszczelnił i czynnik uleciał w eter.
mike88 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Teraz, jacek70 napisał: Udaj się na diagnozę do warsztatu od klimy. Podejrzewam że układ się rozszczelnił i czynnik uleciał w eter. Czyli może się udać z sama wymiana wiatraka i ponownym napełnieniem klimy?
jacek70 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Nie. Najpierw sprawdź u fachowca szczelność. Jak nie ma szczelności to gaz ucieknie i kasa w błoto. A jak będzie gaz w układzie i wszystko będzie sprawne to pewnie i wiatrak ruszy.
mike88 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 Aha. No to zobaczymy... :/ jutro niestety jestem cały dzień w pracy :/ zostaje mi piątek... eh :/ co za pech :/ dziękuję za tak szybką odpowiedź...
karaluch8 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Jak załączasz klime, wiatrak kręci sie na 1 biegu. Jesli przekroczy tam jakieś cisnienie to załącza 2 bieg. I kolega ci jakieś głupoty gada. W czasie jazdy fakt, wiatrak byłby zbędny, ale na postoju? xd panie...
kapete Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Karaluch8 ma rację. W trasie wentylator klimy nie pracuje (przynajmniej u mnie), dopiero za zatrzymaniu słychać i widać na woltomierzu, że startuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się