rzeźnik. 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 witam , szukałem szukałem na forum ale w sumie nic nie znalazłem , dzisiaj z mechanikiem znajomkiem oglądaliśmy dokładnie układ napędowy ponieważ przy zmianie biegów lubi trochę szarpnąć . przy kręceniu wałem okazało się że ma jedną czwartą obrotu luzu względem torsena i tu pytanie czy to jest normalne ? sprawdzał to ktoś ? dzięki za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 1/4 obrotu? Kurde sprawdziłbym u mnie w A6 ale nie pojade specjalnie na kanał, na moje cosik tu nie gra kolego. Poczekaj na opinie innych forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. 0 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 hmmm no właśnie gdyby tak komuś chciało się wałem pokręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek912 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Jeszcze wałem nie kręciłem ale obawiam się że to samo dolega mojej niuni. Na I biegu po ujęciu gazu kawałek ujedzie i jednocześnie z przyhamowaniem silnika słychać stuk. Czasami (przeważnie z niewielkiej górki) kilkakrotnie wpadnie w taki rezonans. Przy wyższych biegach tego nie wyczuwam. Wnerwia mnie to niesamowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkBB 0 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 1/4 obrotu to już bardzo dużo. Ja mam mniejsze luzy i już wyczuwam stuki. Po drodze od skrzyni poprzez przeguby aż do torsena "kasują" się wszystkie niewielkie luzy i efekt jest taki jak słyszysz. Myślę że trzeba będzie zacząć kasować luzy od najtańszego elementu aż uzyskamy zadawalające efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Kręciłem niedawno wałem u siebie jak auto było na podnośniku. Nie było żadnego luzu, nawet mały obrót od razu był widoczny na tylnych kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 wyglada na zajechany torsen lub tylny most Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się