Skocz do zawartości

DarkBB

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DarkBB

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    SB

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia DarkBB

0

Reputacja

  1. Blokady na wałki można założyć tylko z jednej strony wycięcia, obróć wałem o 360 st. i blokady powinny wejść.
  2. Dasz info jak sobie poradziłeś z błędami sond ? Ćwiczę ten sam problem z 4.2 w A8 i nic nie wychodzi
  3. Dokładnie tak to wygląda. Próbowałem co prawda bez ściągacza bezwładnościowego wytargać "dupkę" skrzyni ale nie za bardzo chciała iść i pomyślałem że jakieś zabezpieczenie ją trzyma. Może ktoś już wymieniał w takiej skrzyni omawiany uszczelniacz i ma obmyślaną garażową metodę. Za wszelkie pomysły z góry dziękuję.
  4. W mojej skrzyni akurat nie ma tej zaślepki (byłaby sprawa prosta).
  5. Wiecie może jak wymieni ten uszczelniacz wału napędowego w A4 B6 2003r. manual, tam jest inaczej i nie wiem jak się do niego dostac.
  6. DarkBB

    Kontrolka check

    eee sondy są cztery i te dwie za katalizatorem w ASO to ok 500 zł.
  7. DarkBB

    Kontrolka check

    OK, kolunio. Nie będziemy sugerować "głupich" powodów wyświetlania check-a. Jak już sprawdzisz na komuterze zapisane błędy to napisz o nich. Być może czegoś nowego dowiemy się od Ciebie.
  8. DarkBB

    Kontrolka check

    Kolunio, bez kompa niczego się nie dowiesz. Miałem podobną sytuację (ASN PB/LPG) podczas mocnnego przyspieszania kontrolka check się pojawiała dopóki nie wymieniłem zużytych cewek zapłonowych.
  9. DarkBB

    Instalacja do 3.0

    Pytam o montaż ponieważ gazownicy zamontowli w moim avancie butlę 55L, reduktor w podszybiu a wlew oczywiście pod klapką wlewu paliwa. Moje pierwsze odczucie było mieszane ze względu na zapaszki jakie się przedostawały wprost do kabiny z "spoconego" reduktora. Obecnie albo się "powypalił" smar z nowego reduktora albo ja się przyzwyczaiłem:) Butlę 55L pojechałem do gazownikow wymienić na większą (prosiłem o zamontowanie max. poj.) a partacze nie mieli na hurtowni większej to zamontowali 55L. Ostatecznie wymienili na 67L. od tego momentu może uda się zapisać zużycie od tankowania do tankowania. ---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- U mnie ta sama wersia z 2003 ze STAG 300 INA spala tyle samo.
  10. DarkBB

    Kontrolka check

    Po podłączeniu kompa zapewne zobaczysz zapis....sporadyczne wypadania zapłanu na cylindrze.....
  11. DarkBB

    Instalacja do 3.0

    Napisz gdzie masz zamontowany reduktor, butlę (jak duża). Też mam 3,0 ASN 2003r. avant. Zamontowałem Lpg i właśnie testuję Pierwsze tankowanie wypadło 12,5l (trasa)
  12. 1/4 obrotu to już bardzo dużo. Ja mam mniejsze luzy i już wyczuwam stuki. Po drodze od skrzyni poprzez przeguby aż do torsena "kasują" się wszystkie niewielkie luzy i efekt jest taki jak słyszysz. Myślę że trzeba będzie zacząć kasować luzy od najtańszego elementu aż uzyskamy zadawalające efekty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...