Kamil Nowik Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Witam Auto to A4 B5 98r. z silnikiem 1.8T AEB ośka manual z LPG. Modyfikacje w aucie to program, wgrana mapa z AJL, przelot 2.5", regulator ciśnienia paliwa 4 bar Auto jest mułowate na niskich obrotach, jako tako zaczyna jechać powyżej 3tys., od 4 przyspiesza już fajnie ale czy wystarczająco fajnie jak na 180KM to mam wątpliwości. Szczególnie jest to odczuwalne na wyższych biegach, na 1 i 2 jest ok, na wyższych od dołu wstaje bardzo słabo. Dodam jeszcze co w aucie było zrobione żeby kilka rzeczy wykluczyć, dolot teoretycznie powinien być szczelny, pare miesięcy temu były 3 dziury i zostały wyeliminowane, ostatnio też pozbyłem sie małej dziurki przed filtrem powietrza, do tego nowe NGK PFR6Q, brak kata, wyczyszczony przepływomierz, odma zrobiona rok temu, uszczelnione gniazda wtrysków PB, ostatnio zmienione wszystkie możliwe filtry. Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc. http://vaglog.com/log-002_007_lXjU6.html - na dole właściwy log http://vaglog.com/log-003_008_75gRK.html http://vaglog.com/log-001_025_9p6S5.html - pierwsza część było troche pod górke Edytowane 28 Czerwca 2017 przez Kamil Nowik
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Zrób 002+007, 003+008, 001+025 oczywiście najlepiej na pb. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez Łukasz13
Kamil Nowik Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 Dnia 26.06.2017 o 13:33, Łukasz13 napisał: Zrób 002+007, 003+008, 001+025 oczywiście najlepiej na pb. http://vaglog.com/log-002_007_lXjU6.html - na dole właściwy log http://vaglog.com/log-003_008_75gRK.html http://vaglog.com/log-001_025_9p6S5.html - pierwsza część było troche pod górke
Łukasz13 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 W logach wyglada ze wszystko jest ok.
Kamil Nowik Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 (edytowane) Skąd w takim razie tak mały przepływ ? Rozmawiałem wczoraj z kolegą z identycznym autem, też AJL, u niego spokojnie dochodzi do 160g/s. No i ważniejsze niż cyferki, to czemu ma taki zamulony dół Edytowane 29 Czerwca 2017 przez Kamil Nowik
zwonko Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 31 minut temu, Kamil Nowik napisał: Skąd w takim razie tak mały przepływ ? przepływ MAF jest ok na 180KM. Mógłby być dosłownie o 5g/s większy. 160 to za dużo.
Kamil Nowik Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 OK dzięki panowie, pozostałe wskazania rozumiem że też są w porządku? Pozostaje jeszcze jedna kwestia, czy w 1.8T na zimnym silniku powinno załączać się ssanie? U mnie jak odpalam z rana to niezależnie od temperatury otoczenia zawsze od razu ma obroty ok. 850-900 i wolno rozgrzewa się do 90 stopni, jak już sie rozgrzeje to temperature trzyma idealnie, termostat wymieniony, jakieś pomysły ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się