Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzynia automatyczna brak 4 max 60km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Problem jest na D moge maks jechac 60km/h jeśli przekrocze 60km/h to skrzynia szarpie/skaczą obroty. Na 1,2,3 biegach jest wszytko okej. W tym samochodzie jest juz zamontowana 3 skrzynia.

Opublikowano

wyglada na to ze masz tryb awaryjny? podepnij kompa to dowiesz sie wiecej

Opublikowano

ale skrzynia nie ma żadnych błędów 

Opublikowano

A w sterowniku silnika błędy jakieś masz?
Masz zamontowaną trzecią skrzynie - z jakich powodów, co się działo?

Wysłane z OP3T

Opublikowano

błędy silnikowe 

00532-supple voltage B+ 27-10. Implausible signal-intermittent 

01266-glow plug relay (J52). 31-10 open or short to ground intermittent 

17978-engine start blocked by immobilizer. P1570-35-10_ _ _ intermittent 

00519-intake manifold pressure sensor(G71). 28-10 - Short to B+ _ intermittent 

00575-intake manifold Pressure. 17-10 - Control difference - intermittent 

00668-Supply voltage terminal 30. 27-10 implausible singnal-intermittent 

 

Skrzynia 

Pierwsza skrzynia rozwaliła sie cała w drugiej skrzyni nie było drugiego biegu  a teraz w trzeciej skrzyni nie ma 4 biegu 

Ale  ta trzecia skrzynia była wyciągnie z sprawnego samochodu i tam wszystko było okej  wszystko działało 

 

Opublikowano (edytowane)

te bledy dot slabego napiecia sa nieciekawe obczaj temat czy alternator ci dobrze laduje i aku jest ok 

moze to jest powodem zlej komunikacji miedzy ecu a sterownikiem skrzyni tcm

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano

No dobra 

to co moge dalej z tym zrobić 

Opublikowano

Z błędów wynika że musisz się uporać z:

- immobilizer, zapewne przewody w kostce przy pierścieniu stacyjki zaśniedziałe.

- napięciem, czyli do czyszczenia przewody od alternatora, klemy akumulatora oraz masa.

- przekaźnik świec żarowych

- przeładowanie, pewnie przez zapieczone vnt w turbinie

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Opublikowano

Dobra postaram to zrobić.A z tą skrzynia tą się coś zrobić?

Opublikowano

Najpierw ogarnij te błędy które masz.
Jak w obu sterownikach nie będziesz miał błędów to wtedy Ci napiszę co dokładnie masz zrobić kablem w związku ze skrzynią.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

No dobra wszystko już zrobiłem 

I co teraz mam robić ze skrzynią 

Opublikowano

Do poprawnej pracy skrzyni automatycznej w sterowniku silnika i skrzyni nie możesz mieć błędów które powodowałby problemy z silnikiem lub skrzynią (albo w jednym i drugim), gdyż te sterowniki komunikują się ze sobą.

Musisz mieć pełną wersję vag-com lub VCDS (jeśli nie masz to mogę Ci podesłać full wersję VCDS Lite 1.2)

Adaptacja pedału gazu:

 

Kluczyk w położenie włączenia, silnik WYŁĄCZONY. Nie dotykaj pedału gazu.

 

[select]

[02 - Auto Trans]

[basic Settings - 04]

Grupa kompletu do "000"

[Go!]

Pedał gazu do podłogi, przez 5 sekund.

[Done, Go Back]

Puść pedał gazu.

 

(zauważ że dopiero po wyjściu z adaptacji puszczasz pedał gazu!)

 

Jeśli to nie pomoże to jedyne co mi przychodzi do głowy to przejrzenie wszystkich wtyczek i wiązki skrzyni oraz sprawdzenie czy coś się nie dzieje w samym sterowniku skrzyni (czy np. nie jest zawilgocony lub czy nie miał już kontaktu z wodą i na elektronice jest osad powodujący zwarcie)

 

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...