ZielonyR.S Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Witam. Problem jest na D moge maks jechac 60km/h jeśli przekrocze 60km/h to skrzynia szarpie/skaczą obroty. Na 1,2,3 biegach jest wszytko okej. W tym samochodzie jest juz zamontowana 3 skrzynia.
kajmanovsky Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 wyglada na to ze masz tryb awaryjny? podepnij kompa to dowiesz sie wiecej
ZielonyR.S Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 ale skrzynia nie ma żadnych błędów
Hezen Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 A w sterowniku silnika błędy jakieś masz?Masz zamontowaną trzecią skrzynie - z jakich powodów, co się działo?Wysłane z OP3T
ZielonyR.S Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 błędy silnikowe 00532-supple voltage B+ 27-10. Implausible signal-intermittent 01266-glow plug relay (J52). 31-10 open or short to ground intermittent 17978-engine start blocked by immobilizer. P1570-35-10_ _ _ intermittent 00519-intake manifold pressure sensor(G71). 28-10 - Short to B+ _ intermittent 00575-intake manifold Pressure. 17-10 - Control difference - intermittent 00668-Supply voltage terminal 30. 27-10 implausible singnal-intermittent Skrzynia Pierwsza skrzynia rozwaliła sie cała w drugiej skrzyni nie było drugiego biegu a teraz w trzeciej skrzyni nie ma 4 biegu Ale ta trzecia skrzynia była wyciągnie z sprawnego samochodu i tam wszystko było okej wszystko działało
kajmanovsky Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) te bledy dot slabego napiecia sa nieciekawe obczaj temat czy alternator ci dobrze laduje i aku jest ok moze to jest powodem zlej komunikacji miedzy ecu a sterownikiem skrzyni tcm Edytowane 27 Czerwca 2017 przez kajmanovsky
ZielonyR.S Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 No dobra to co moge dalej z tym zrobić
Hezen Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Z błędów wynika że musisz się uporać z:- immobilizer, zapewne przewody w kostce przy pierścieniu stacyjki zaśniedziałe.- napięciem, czyli do czyszczenia przewody od alternatora, klemy akumulatora oraz masa.- przekaźnik świec żarowych- przeładowanie, pewnie przez zapieczone vnt w turbinie Wysłane z OP3T
ZielonyR.S Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Opublikowano 8 Lipca 2017 Dobra postaram to zrobić.A z tą skrzynia tą się coś zrobić?
Hezen Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Najpierw ogarnij te błędy które masz.Jak w obu sterownikach nie będziesz miał błędów to wtedy Ci napiszę co dokładnie masz zrobić kablem w związku ze skrzynią.Wysłane z OP3T
ZielonyR.S Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 No dobra wszystko już zrobiłem I co teraz mam robić ze skrzynią
Hezen Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Do poprawnej pracy skrzyni automatycznej w sterowniku silnika i skrzyni nie możesz mieć błędów które powodowałby problemy z silnikiem lub skrzynią (albo w jednym i drugim), gdyż te sterowniki komunikują się ze sobą.Musisz mieć pełną wersję vag-com lub VCDS (jeśli nie masz to mogę Ci podesłać full wersję VCDS Lite 1.2) Adaptacja pedału gazu: Kluczyk w położenie włączenia, silnik WYŁĄCZONY. Nie dotykaj pedału gazu. [select][02 - Auto Trans][basic Settings - 04]Grupa kompletu do "000"[Go!]Pedał gazu do podłogi, przez 5 sekund.[Done, Go Back]Puść pedał gazu. (zauważ że dopiero po wyjściu z adaptacji puszczasz pedał gazu!) Jeśli to nie pomoże to jedyne co mi przychodzi do głowy to przejrzenie wszystkich wtyczek i wiązki skrzyni oraz sprawdzenie czy coś się nie dzieje w samym sterowniku skrzyni (czy np. nie jest zawilgocony lub czy nie miał już kontaktu z wodą i na elektronice jest osad powodujący zwarcie) Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się