Mandal 4 Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Witam! Audi puszcza malutkiego dymka przy zmianie biegów i na przeglądzie wyszedł olej w spalinach. Kompresja na wszystkich cylindrach równa. Więc prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe puszczają. Czy ktoś wie jak wygląda ich wymiana? Demontaż głowicy musowy czy da radę zrobić to zrobić na silniku? Słyszałem, że robią tak w niektórych silnikach ale jak to wygląda w 1.8t? Bez sensu robić sobie dodatkowe koszty jakie niesie wyjęcie głowicy gdy reszta jest w porządku i dało by radę zrobić to inaczej. Dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Można to zrobić od góry, ale nie każdy się tego podejmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoWaL_89 0 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Podjąć to się podejmą ale za dużo większe pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 w vectrze 2.0 16v to robiłem bez zdejmowania czapki ale tu nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin25Wroc 0 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Jeśli Sam tego nie zrobisz To nikomu nie będzie chciało się w to Bawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedros_22 0 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Idzie to zrobić dobry kompresor redukcja w świece i dajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Trochę zabawy jest ale można 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzeziak 4 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Trzeba rozrząd rozpinać, i musisz mieć przyrząd do rozpinania zaworów, coś takiego jak na filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się