NerQ'u 0 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Witam, Ostatnio jadac autostrada auto ladnie sie zbieralo do 160-170 ale na 2/3 pedalu gazu czy dodawalem czy odpuszczalem nie przyspieszalo nie moglo przekroczy 170 doslownie na tylu sie zatrzymalo. Wiem ze 1.9 tdi 110km nie jest autem wyscigowym ale wydaje mi sie ze te 1900-200 powinien pojechac lib chociaz powoli sie zbierac, dodam ze mam zamiar niedlugo zregenerowac turbine bo zaczyna przepuszczac olej. Ale to nie jest Raczej tego przyczyna. Co wy o tym sadzicie? Edytowane 2 Lipca 2017 przez NerQ'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) bez logów ciężko coś stwierdzić a turbo może wystarczy tylko przeczyścić łopatki i dać nowe uszczelnienia miałem a4 b5 AFN w sedanie dochodziła do 220km/h wg.licznika oczywiście seria bez chipa Edytowane 2 Lipca 2017 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Ile kosztuje sprawdzenie pracy silnika to wystarczy na hamownie jechac, bo na zwyklym vag nie mam bledu Edytowane 2 Lipca 2017 przez NerQ'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 vag wystarczy zrób na początek log silnika grupa 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) 14 godzin temu, wyzyk83 napisał: Kupilem dzis zestaw dam rady na tym sprawdzic logi http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-obd2-obd1-piny-promocja-i5862998522.html?snapshot=MjAxNy0wNy0wM1QwODo1OTo1OS44MDBaO2J1eWVyOzU3MzcwNWIyMDBlM2RjY2I4NzlmZDA1M2M5MTM5NjFmNGRhNWIyNDdlMjEzMWFiNjRjMDliMzhkYTcxMDg0Y2U%3D jak tylko mi przyjdzie podesle logi Edytowane 3 Lipca 2017 przez NerQ'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Witam , wrzucam logi 011 na rozgrzanym silniku, statyczne i dynamiczne (3 bieg od 1,5tys do 4tys ) statyczne http://vaglog.com/log-011_jb4qA2.html dynamiczne http://vaglog.com/log-011_R6AwL6C.html Mam nadzieje że ktos pomoże mi zdjagnozować tą przyczyne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Czy miales caly czas w trakcie logu gaz w podloge? Dobrze zrob loga od 1200rpm najlepiej na 4 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 caly czas mialem gaz w podlodze, na logu pokazuje od 1200 do 4200 jezeli to istotne to zrobie na 4 biegu zrobilem tak bo sie tak doczytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Zrob tez 11 w basic settings. I obserwuj ruch sztangi, powinien byc okolo 2cm. Fajnie by bylo gdybys sprawdzil ile jest podcisnienia na gruszce, ogolnie turbo bardzo kiepsko wstaje i ma raz przeladowania a raz niedoladowania co wskazuje na zawalone syfem vnt czyli raczej do czyszczenia geometria w turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Daje dynaniczne na 011 na 4 biegu, http://vaglog.com/log-011_5cHO2lZ.html Nie zrobilem nic w bass seting bo blad wyskoczyl :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Jak dasz radę to wrzuć jeszcze dynamiczne grupy 3 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Log grupy 3 wykonuje sie normalnie? I w jakich warunkach go robic jazda normalna pedal podloga ktory bieg i od jakich obrotow. Dodam ze auto od jakiegos czasu ma swoje fazy czasami jak go cisne to sie przycina czyli zbiera sie, muli zbiera sie, na biegu to z reguly 3 takie delikane szarpania a czasami jak dam buta to az oczy sie ciesza Jak mozecie podajcie mi z gory wazne grupy log to porobie kwestia jezeli wszystkie logi dynamiczne robi sie tak samo to moge zrobic wszystkie Edytowane 9 Lipca 2017 przez NerQ'u Za malo informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Zrób grupy 003 i 008, 4 bieg od 1400-4000 obr/min gaz cały czas w podłodze. Logi robisz tak samo jak wcześniej grupę 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Dzieki, jutro wrzuce te 03 i 08 dynamiczne i statyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 wrzucam logi 03 i 08 dynamiczne 03: http://vaglog.com/log-003_aquxiy.html 08: http://vaglog.com/log-008_A707U.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Przepływomierz do wymiany i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 (edytowane) Objawy awarii Zapala się kontrolka silnika, albo powiadomienie o zbliżającym się przeglądzie. Spadek, brak mocy podczas przyspieszania. Niestabilna praca silnika na biegu jałowym i/lub wysokim. Nadmierne wibracje podczas postoju. Mimowolne, zauważalne zmiany obrotów silnika Owszem mam inspekcje 2. A reszte objawy sie niezgadzaja, A blad egr moze cos moec do tego? Przeplywomierz mam napewno dobry auto pracuje rowno, jutro postaram sie nagrac predkosc max Edytowane 10 Lipca 2017 przez NerQ'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 To że auto pracuje równo to jeszcze o niczym nie świadczy, przepływka pokazuje za małe wartości zasysanego powietrza i komputer obcina Ci dawkę paliwa przez co auto jest słabsze. Żeby zobaczyć czy egr działa prawidłowo zrób logi Basic Settings grupy 003, loguj przez minutę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerQ'u 0 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Ja wyczyszcze fitr powietrza bo tam moze byc zator i zobaczymy czy beda rezultaty. Nie mam dostepu do bass seting :/ nie mam chyba pelnej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Jak już będziesz czyścił filtr powietrza to przeczyść przy okazji przepływke i zrób logi 003 jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się