Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zblokowany silnik 1.9 tdi 110km max 170km


NerQ'u

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Ostatnio jadac autostrada auto ladnie sie zbieralo do 160-170 ale na 2/3 pedalu gazu czy dodawalem czy odpuszczalem nie przyspieszalo nie moglo przekroczy 170 doslownie na tylu sie zatrzymalo. Wiem ze 1.9 tdi 110km nie jest autem wyscigowym ale wydaje mi sie ze te 1900-200 powinien pojechac lib chociaz powoli sie zbierac, dodam ze mam zamiar niedlugo zregenerowac turbine bo zaczyna  przepuszczac olej. Ale to nie jest Raczej tego przyczyna.

Co wy o tym sadzicie?  

 

Edytowane przez NerQ'u
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez logów ciężko coś stwierdzić a turbo może wystarczy tylko przeczyścić łopatki i dać nowe uszczelnienia

miałem a4 b5 AFN w sedanie dochodziła do 220km/h wg.licznika oczywiście seria bez chipa

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje sprawdzenie pracy silnika to wystarczy na hamownie jechac,  bo na zwyklym vag nie mam bledu 

Edytowane przez NerQ'u
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag wystarczy zrób na początek log silnika grupa 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wyzyk83 napisał:

 

Edytowane przez NerQ'u
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

wrzucam logi 011 na rozgrzanym silniku, statyczne i dynamiczne (3 bieg od 1,5tys do 4tys )

statyczne

http://vaglog.com/log-011_jb4qA2.html

dynamiczne

http://vaglog.com/log-011_R6AwL6C.html

Mam nadzieje że ktos pomoże mi zdjagnozować tą przyczyne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy miales caly czas w trakcie logu gaz w podloge? Dobrze zrob loga od 1200rpm najlepiej na 4 biegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas mialem gaz w podlodze, na logu pokazuje od 1200 do 4200

jezeli to istotne to zrobie na 4 biegu zrobilem tak bo sie tak doczytalem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob tez 11 w basic settings. I obserwuj ruch sztangi, powinien byc okolo 2cm. Fajnie by bylo gdybys sprawdzil ile jest podcisnienia na gruszce, ogolnie turbo bardzo kiepsko wstaje i ma raz przeladowania a raz niedoladowania co wskazuje na zawalone syfem vnt czyli raczej do czyszczenia geometria w turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz radę to wrzuć jeszcze dynamiczne grupy 3 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log grupy 3 wykonuje sie normalnie?  I w jakich warunkach go robic jazda normalna pedal podloga ktory bieg i od jakich obrotow. 

Dodam ze auto od jakiegos czasu ma swoje fazy czasami jak go cisne to sie przycina czyli zbiera sie, muli zbiera sie,  na biegu to z reguly 3 takie delikane szarpania a czasami jak dam buta to az oczy sie ciesza :)

 

 

Jak mozecie podajcie mi z gory wazne grupy log to porobie kwestia jezeli wszystkie logi dynamiczne robi sie tak samo to moge zrobic wszystkie

Edytowane przez NerQ'u
Za malo informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób grupy 003 i 008, 4 bieg od 1400-4000 obr/min gaz cały czas w podłodze. Logi robisz tak samo jak wcześniej grupę 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki,  jutro wrzuce te 03 i 08 dynamiczne i statyczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy awarii

  • Zapala się kontrolka silnika, albo powiadomienie o zbliżającym się przeglądzie.
  • Spadek, brak mocy podczas przyspieszania.
  • Niestabilna praca silnika na biegu jałowym i/lub wysokim.
  • Nadmierne wibracje podczas postoju.
  • Mimowolne, zauważalne zmiany obrotów silnika

 

Owszem mam inspekcje 2. 

A reszte objawy sie niezgadzaja, 

A blad egr moze cos moec do tego?  

Przeplywomierz mam napewno dobry auto pracuje rowno, jutro postaram sie nagrac predkosc max 

 

 

Edytowane przez NerQ'u
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że auto pracuje równo to jeszcze o niczym nie świadczy, przepływka pokazuje za małe wartości zasysanego powietrza i komputer obcina Ci dawkę paliwa przez co auto jest słabsze. Żeby zobaczyć czy egr działa prawidłowo zrób logi Basic Settings grupy 003, loguj przez minutę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyczyszcze fitr powietrza bo tam moze byc zator i zobaczymy czy beda rezultaty. Nie mam dostepu do bass seting :/ nie mam chyba pelnej wersji 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz czyścił filtr powietrza to przeczyść przy okazji przepływke i zrób logi 003 jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...