pershing1899 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Witam serdecznie, nie chce zakładać dwóch nowych wątków, więc napiszę w jednym. Mam Audi A4 b5, właśnie przymierzam się do wymiany rozrządu, mógłbym wiedzieć ile kosztuje średniej klasy rozrząd oraz ile biorą za robociznę? Mam też problem z zapłonem, idzie mi iskra. Ostatnio wymieniałem świece i kable, może to być spowodowane tym, że jakiś kabel nie styka? Czy przyczyny szukać gdzieś indziej? Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
Krzysiek6623 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Jeśli chodzi o rozrząd to u mnie liczą sobie ok 600zł - bez napinacza. Ok 350 za części i 250zł robocizna. To jest chyba dosyć tanio. Jeśli konieczna wymiana napinacza to ok 300zł więcej.
patryq633 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 No za części wychodzi jakieś 300-400zł bez tego hydronapinacza całego. Pasek, rolka napinacza i pompa wody tyle gdzieś Cię będzie kosztować, natomiast jeśli zdecydował byś się na wymianę całego tego napinacza to trzeba doliczyć jeszcze jakieś 250-300 zł i polecałbym go wymienić bo mechanicy tylko samą rolkę tego napinacza zmieniają a potem zdarzają się takie przypadki że pasek się urywa , a przecież dopiero co rozrząd był robiony. Koszt robocizny zależy kto jak sobie co liczy, myślę że więcej jak właśnie 300-400zł nie powninni krzyknąć.
pershing1899 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Wymiana całego rozrządu i przy okazji oleju wyniosła mnie 1000 zł. Mam jednak kolejne pytanie, wczoraj odebrałem auto i dzisiaj jadę, włączam klime, a tam leci ciepłe powietrze. Dodam, że przed odstawieniem auta do mechanika klima działała. Może to mieć jakiś związek z wymianą rozrządu lub oleju i filtrów?
ayew Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Sprawdź wtyczki od klimy pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania oraz wtyczki w przednim pasie przy chłodnicy.
patryq633 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Dokładnie. Wszystkie połączenia do sprawdzenia, jeśli wszystko będzie jednak ok to na twoim miejscu odwiedziłbym tego mechanika ponownie i niech sprawdza skoro działała klimatyzacja przed oddaniem na warsztat.
pershing1899 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Gdzie jest dokładnie ta wtyczka koło chłodnicy? I czy to ma być czujnik ciśnienia klimatyzacji?
ayew Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 U mnie idzie od zbiorniczka płynu do wspomagania na prawą stronę samochodu za chłodnicę. Najlepiej do mechanika podjechać niech sprawdzi.
Gifix Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Moim zdaniem mogło być tak, że mechanik zamiast ustawić sobie przód razem z chłodnicą w pozycji serwisowej, pozwolił sobie zdjąć wszystko żeby mieć lepszy dostęp, przy okazji odpinając lub uszkadzając węże od klimy A może mechanik zapomniał założyć pasek na kompresor od klimy
pershing1899 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Nie była podłączona wtyczka koło chłodnicy. Już wszystko ładnie działa. Dzięki wielkie za pomoc, Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się