Adam_Opole Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Witam, mam jakiś dziwny problem z moim audi 1,6 ALZ. Otóż jechałem teraz na urlop i w pewnym momencie auto zaczęło szarpać i zaczęła migać kontrolka check silnika. Byłem już blisko celu, więc jakoś dojechałem. Na miejscu oddałem auto do warsztatu i wymieniono mi moduł zintegrowany cewki zapłonowej. Wczoraj wracałem do domu i w czasie pierwszych 50 km wszystko było super, ale potem znowu to samo - migający check silnika i szarpanie. Miałem w perspektywie do przejechania 300 km lekko się załamałem. I przy migającym checku i szarpaniu (przy pewnych prędkościach było to mnie odczuwalne) jechałem jakieś 150 km po czyn nagle check przestał migać i zapalił się na stałe a auto przestało szarpać. I jechało bardzo dobrze. I tak dojechałem do domu bez problemu. Co to może być? Bo wygląda na to, że to jednak nie cewka i być może wymieniono mi ją niepotrzebne. Edytowane 16 Lipca 2017 przez Adam_Opole literówki
pawlos23 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 na początek sprawdź jakie błędy wywala
bodzio.c Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Jakiej firmy cewkę ci założyli? Sprawdzili przewody i świece? Podłącz pod komputer i sprawdź błędy.
Adam_Opole Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 W warsztacie w którym wymienili mi cewkę, powiedzieli, że był błąd wypadania zapłonów na jednym z cylindrów. Tylko, że może było to mało precyzyjne, bo mieli dość prosty i uniwersalny ten komputer. Jutro pojadę do kogoś, kto ma VCDS, to wtedy zobaczymy. Aczkolwiek nie zdziwię się, że jak błąd będzie identyczny. Dam znać
Adam_Opole Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 1 minutę temu, bodzio.c napisał: Jakiej firmy cewkę ci założyli? Sprawdzili przewody i świece? Podłącz pod komputer i sprawdź błędy. Tego nie wiem. Ale sam wymieniałem u siebie świece i przewody profilaktycznie ok. 5 miesięcy temu. Założyłem NGK.
Adam_Opole Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 Jak wstępnie rozmawiałem z jednym z mechaników z Opola, to powiedział, że może być problem z zaworami i czeka mnie ściąganie i robienie głowicy. Tylko nie wiem, czy zawory tak sie zachowują, że raz działają a raz nie....
Adam_Opole Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Błąd (jedyny) odczytany VCDS to "wypadanie zapłonu na cylindrze 2". To, co także się pokazało, to niskie napięcie akumulatora, która trochę skakało. Sprawdzone ładowanie i jest w porządku. Akumulator do wymiany i jutro będzie nowy. Pokazało się też, niższe napięcie na wtryskiwaczu 2. Wszędzie było ok 0,82-0,84V, a na drugim 0,70 V. Jak wymienię akumulator, to sprawdzimy to jeszcze raz. Jak dalej będzie problem z obniżonym napięciem na tym wtryskiwaczu, to pewnie będzie do wymiany. A tak na marginesie, to wie ktoś, jaki typ wtryskiwacza jest w tym silniku? Edytowane 17 Lipca 2017 przez Adam_Opole
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się