kedzior96 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Witam od jakiegos czasu mam dosc spory problem auto powyzej 3 tys obrotow podczas jazdy z predkoscia autostradowa 130 w zwyrz zaczyna sie przegrzewac a dokladnie tem silnika dochodzi do 110 jadac ponizej 3 tys spada do 90 na climatroniku pokazuje 90. Jak sie zatrzymam zaczyna wywalac plyn (na zgaszonym silniku nie ma reguly czy ma 90 czy 110.) Jak odpale podczas tego wywalania wciaga ten plyn do silnika i jest git. W aucie zostal wymieniony rozrzad pompa skf (stara byla peknieta) termostat wanhler pasek contotech. Napinacz oryginal audi. Zostala wymieniona rowniez wiskoza. Jezdzac po miescie auto sie nie grzeje latam po gorach rowniez nic wjezdzam na autostrade obwodnice i od tazu temp 110 jezdzac 100 na godzine przez 100 km temp nie wzrosla. Jutro przyjdzie mi tester uszczelki. Taki z allegro za 30 zl. Badziewie ale zobaczymy. Jux nie wiem za co sie zabrac bo ostatnio w silnik zostalo wsadzone 2500 zl same czesci. I szkoda jakby sie okazalo ze glowica j**nieta lub blok. Prosze o porady badz jakies doswiadczenie. A skrzynia manualna
kajmanovsky Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 raczej uszczeki i blok odpadaja z tego wzgledu ze mialbys wymieszany olej z plynem albo by ci go ubywalo skoro jest sztywna granica to ja bym szukal przyczyny w sterowaniu obiegiem czyli ten termostat itp jak masz dostep do kompa i kabla to poczytaj jak sobie to zdiagnozowac, spokojnie sam sobie poradzisz z tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się