Skocz do zawartości

kedzior96

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kedzior96

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Chełm

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    ACK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

610 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kedzior96

0

Reputacja

  1. Temat do kosza auto naprawione. Sprawdzone testerem i nie wykazalo zadnych zmian. Sprawdzony reduktor jest okej. Winna byla chlodnica.
  2. Witam od jakiegos czasu mam dosc spory problem auto powyzej 3 tys obrotow podczas jazdy z predkoscia autostradowa 130 w gore zaczyna sie przegrzewac a dokladnie tem silnika dochodzi do 110 jadac ponizej 3 tys spada do 90 na climatroniku pokazuje 90. Jak sie zatrzymam zaczyna wywalac plyn (na zgaszonym silniku nie ma reguly czy ma 90 czy 110.) Jak odpale podczas tego wywalania wciaga ten plyn do silnika i jest git. W aucie zostal wymieniony rozrzad pompa skf (stara byla peknieta) termostat wanhler pasek contitech. Napinacz oryginal audi. Zostala wymieniona rowniez wiskoza. Jezdzac po miescie auto sie nie grzeje latam po gorach rowniez nic wjezdzam na autostrade obwodnice i od razu temp 110 jezdzac 100 na godzine przez 100 km temp nie wzrosla. Jutro przyjdzie mi tester uszczelki. Taki z allegro za 30 zl. Badziewie ale zobaczymy. Juz nie wiem za co sie zabrac bo ostatnio w silnik zostalo wsadzone 2500 zl same czesci. I szkoda jakby sie okazalo ze glowica j**nieta lub blok. Prosze o porady badz jakies doswiadczenie. A skrzynia manualna mysle nad tym aby sprawdzic tez reduktor lpg jesli okaze sie ze to on to pol biedy bo jest na gwarancji choc gazu praktycznie nie czuc ale kij wie kiedys mialem podobnie w a6 c5 2.4 ze reduktor od gazu pekl i sadzilo plyn. Co najdziwiejsze jezdzac tak 180 nawet nie po obwodnicach autostradach auto sie nie grzeje a jesli juz to musze dlugo jechac z taka predkoscia glownie sie grzeje jak trzymam stala predkosc jak wajc**je gazem 110-180 nie zauwazylem przegrzewania sie.
  3. Witam od jakiegos czasu mam dosc spory problem auto powyzej 3 tys obrotow podczas jazdy z predkoscia autostradowa 130 w zwyrz zaczyna sie przegrzewac a dokladnie tem silnika dochodzi do 110 jadac ponizej 3 tys spada do 90 na climatroniku pokazuje 90. Jak sie zatrzymam zaczyna wywalac plyn (na zgaszonym silniku nie ma reguly czy ma 90 czy 110.) Jak odpale podczas tego wywalania wciaga ten plyn do silnika i jest git. W aucie zostal wymieniony rozrzad pompa skf (stara byla peknieta) termostat wanhler pasek contotech. Napinacz oryginal audi. Zostala wymieniona rowniez wiskoza. Jezdzac po miescie auto sie nie grzeje latam po gorach rowniez nic wjezdzam na autostrade obwodnice i od tazu temp 110 jezdzac 100 na godzine przez 100 km temp nie wzrosla. Jutro przyjdzie mi tester uszczelki. Taki z allegro za 30 zl. Badziewie ale zobaczymy. Jux nie wiem za co sie zabrac bo ostatnio w silnik zostalo wsadzone 2500 zl same czesci. I szkoda jakby sie okazalo ze glowica j**nieta lub blok. Prosze o porady badz jakies doswiadczenie. A skrzynia manualna
  4. Wpadly wskazniki cisnienia, i temp oleju, wpadla podstawka pod filtr, nowy olej, z filtrami, kompletny rozrzad, nowe lancuszki rozrzadu, nowe slizgi, nowe uszczelniacze wałków i walu. Kompletne uszczelnienie silnika nowe plyny eksploatacyjne ogolnie w ciul rzeczy wiekszosc z aso cena powala na kolana ale mysle ze warto zdjec co prawda nie mam ale postaram sie conieco wrzucic. Klima rowniez zrobiona okazalo sie ze przetarlem przewod aluminiowy kupilem drugie zalozone pelen serwis klimy i jest cacy W planach sprzeglo w kevlarze, regeneracja docisku bo juz wysoko bierze. Choc w drugiej 2.8 q ale w avancie juz sie skonczylo bo strasznie wysoko bierze wiec na dniach bedzie rozbieranie.
  5. kedzior96

    Recaro

    Ja nie wiem czy to na pewno stycznik zajecia fotela u mnie nie ma grzania a to jest. Nie mam mat bo sprawdzalem. U mnie jest ustawione to w bok i mam to ustawione tak pod tym plastikiem jak na 3 fotce
  6. Tak do recaro masz normalne kostki czyli czerwona z plus i minus i jeśli masz to ogrzanie bądź jeśli recaro ma. Bo niektóre nie maja. Co do air bag to nie wiem czy są identyczne kostki bo u mnie była obcięta ale kolorystycznie kable takie same. Nic nie musisz zmieniać bo regulacje masz w fotelu. Szyny itp są takie same
  7. narazie progi zostawiam w serii nic nie lakieruje sa inne wydatki trzeba za prawko się wziąć. (c+e) swoją drogą nie znalazłem zderzaka us a miałem 2 polifty. przed lift ładny ze spryskami praktycznie nie dostępny albo cena kosmos wiec strasznie korci mnie kupno gwintu ale pas trzeba zacisnąć. trzeba znaleźć wyciek z klimy bo ku**a gdzieś spierdzielił mi czynnik. w ubiegłym roku było sprawdzane czy gdzieś ma wycieki ale nie dokładnie to sprawdzili... trzeba też podłączyć kratki podświetlane i klamki, dorzucić wskaźnik ładowania i temp oleju, założyć czarne słupki do podsufitki,
  8. Poszukiwania trwają nad audi przed oglądaniem jakiegoś z auto Kupie miernik lakieru aby sprawdzić auto. Swoja droga jakie jeszcze auta polecacie ? Hym...
  9. Łatwiejsza nie łatwiejsza ale pracuje w systemie 3-2 miechy za granica dwa trzy tyg w domu. Poza tym jedyne co mnie interesuje to mechanika i jazda za kierownica mógłbym siedzec dniami. Nigdy mi się to nie nudzi. Tak dokładnie zdaje sobie sprawę z tego ze nie puszcza nas w podwójna obstawe. Pewnie nawet jakąś firma co by mnie przyjęła kazała by jeździc z kimś co by mnie szkolił ze 2 miechy.
  10. Witam chciałbym zacząć przygodę z trackami, chciałbyms się dowiedzieć gdzie najlepiej płacą na kontenerach, cysternie, chłodni, plandece? gdzie najlepiej zaczynac bez doświadczenia? Jak wygląda system pracy ile godzin co i jak z postojami ? Chciałbym jezdzic w podwójnej obstawie ja plus szwagier (teraz razem pracujemy w budowlance ale to za bardzonas nie kreci i planujemy zrobić teraz prawo jazdy) czy firmy biorą ludzi bez doświadczenia ? A i czy naucza mnie obsługitachografu ?
  11. witam planuję zakup mini vana bądź dużego kombi auto ma być pojemne i najlepiej w dieslu. no benzynę tez biorę pod uwagę ale w kilku %. budżet 16000 zł najlepiej grupa vag bądź jakiś opel. jakie silniki i modele aut brać od uwagę ? auto będzie użytkowane w trasie także aby się nie bało prędkości 170km/h berlingo odpada. moje przemyślenia: vw caddy vw touran opel vectra c vw sharan vw passat czy audi a6 c5 ? dwa ostatnie z legendarnym 1.9 110 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...