Madi 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Temat ciśnienia oleju juz był wałkowany, ale u mnie cisnienie trzyma sie niby w normie. Po rozgrzaniu się silnika i oleju (w szczytowym momencie) ciśnienie oleju potrafi spaść do 1,5 bar-a (na biegu jałowym) i czasami w tym momencie zaswieca sie kontrolka cisnienia oleju. Przy 3 tysiącach obrotow/min (bez obciązenia) cisnienie wynosi 3,5 - 4 bar-a. Z tego co czytałam 1,5 bar-a to wartośc dopuszczalna dla tego silnika, aczkolwiek w innych samochodach byłoby to wręcz nie do pomyslenia. Wskazówka, która spada poniżej 2 bar jest dla mnie niepokojacym zjawiskiem. Zastanawiam się czy wymiana pompy oleju tu pomoze ? Temperatury oleju nie sprawdzałam, bo nie mam wskaznika, ale chyba bedzie trzeba zalozyc... Czerwona kontrolka jest dosc stresująca, więc moze ktos doradzi co jeszcze nalezy uleczyć. Olej i filtr jest swiezutki, czujnik sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynterprajs 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 jesli wymiana pompy nie pomoze to zostaja tylko panewki!ale lepiej zeby była to pompa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
create2fight 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 1.5 bara to dobre cisnienie nie powodujące zagrozenia dla silnika, ja spotkałem sie z przypadkiem gdy w 1.8T było na jałowym ok 1 bara i auto do dzis jezdzi bez najmniejszego problemu, a co do kontrolki to kup czujnik pracujący na niższych parametrach i bedzie oki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqarek 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 co do kontrolki to kup czujnik pracujący na niższych parametrach i bedzie oki. moim zdaniem to będzie oszukanie, które może okazać się bardzo kosztowne , a ciśnienie oleju jest ważne, jak nie będzie odpowiednie to w końcu może się coś zatrzeć ;(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madi 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 moim zdaniem to będzie oszukanie, które może okazać się bardzo kosztowne No więc właśnie, chce miec sprawne auto, a nie niepokazujece niesprawnosci. Czujnik można równie dobrze odłączyć... Zastanawia mnie dlaczego czasem się włącza (czerwona kontrolka) przy 1,5 bar-a, a czasem nie ? Czy moze to być związane z temperaturą oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 czujnik jest zwalony 1,5 bara to dobre cisnienie nie ma sie czym przejmować jakim manometrem sprawdzasz cisnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madi 0 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 czujnik jest sprawny (sprawdzony w innym aucie). Manometrem nie było sprawdzane... Mam czujnik VDO + zegar VDO dedykowany do tego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 czujnik jest sprawny (sprawdzony w innym aucie). Manometrem nie było sprawdzane... Mam czujnik VDO + zegar VDO dedykowany do tego czujnika. jezeli masz mozliwosc to sprawdz innym manometrem dla porównania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się