Dudib5 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam proszę o pomoc z moim audi a4 b5 2.4v6 arj tiptronik . Mam problem ale sam nie wiem już z czym a mianowicie audi podczas jazdy do przodu ma lekkie szarpnięcia podczas stania samochodu na D i trzymając hamulec czuć drgania samochodu po wrzuceniu na P lub N drgania ustają a z kolei na wstecznym R pod górę lub pod krawężnik czasem nie da się podjechać czuć jak by się ślizgało sprzęgło w aucie z manualną skrzynią . Objawia sie to tez przy gwałtownym dodaniu gazu na wstecznym a gdy auto cofa na prostej drodze lub niewielkie wzniesienia normlnie cofa. Podczas gwałownego przyspieszania do przodu przy tak zwanym kick down słychac stukniecie gdzies z pod samochodu jakby ze skrzyni i lekko przerywa w tym momencie dodam tez ze spaliło mi 2 sterowniki skrzyni biegów o numerze 8D0927156BA Teraz założony jest 3 i w momencie palenia sie sterownika na wyswietlaczu radia robiło się ERROR i na wyświetlaczu przebiegu pokazywały sie kreski podobne do chińskich znaczków . po podłączeniu pod komputer wyskoczyły następujące błędy które występują po spaleniu sterownika ale po załozeniu nowego da sie je usunąć i nie ponawiają sie do spalenia ponownego sterownika ; -17090 Czujnik zakresu prowadzenia F125 > sygnał mało prawdopodobny -17094 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 - błąd elektryczny w przepływie prądu -18171 Cewka N110 - otwarty obwód -18155 Zasilenie napięciem cewki - otwarty obwód / zwarcie do mas A błędy które wyskakują podczas próby wyjść i nie da się ich usunąć są następujące ; ABS -512 Czujnik pozycji wałka rozrządu - Sygnał czujnika Hall’a poza zakresem SILNIK -17938Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator - zwarcie do masy -17923Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - zwarcie do masy -17843 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy 17829 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy 17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy 18153 Zasilenie napięciem cewki - zwarcie do plusa 18242 Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 otwarty obwód / zwarcie do masy 18237 Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 otwarty obwód / zwarcie do masy 18233 Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 - zwarcie do plusa 18228 Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 - zwarcie do plusa 18223 Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 - zwarcie do plusa 18170 Cewka N110 - zwarcie do plusa 17146 Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 - zwarcie do plusa 17141 Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 - zwarcie do plusa 17136 Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 - zwarcie do plusa Przepraszam z góry jak coś chaotycznie brzmi lub jest nie zrozumiałe ale starałem się wszystko szczegółowo opisać . I mam nadzieję że jest ktoś w stanie z was mi pomóc lub chociaż naprowadzić na właściwy trop . Pozdrawiam.
Hezen Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Sprawdź czy masz zalane przewody od ECU silnika, sprawdź w jakim stanie jest ten sterownik poprzez jego wypięcie i rozkręcenie.To samo zrób ze sterownikiem od skrzyni, który znajduje się pod wykładziną w miejscu pasażera.Podjedz na kanał i obejrzyj wszystkie przewody i wtyczki wychodzące że skrzyni.Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się