KacperBE Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam serdecznie wszystkich ! Od kilku tygodni borykam się z problemem, którego źródła nie jestem w stanie określić, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc Po zakupieniu pojazdu w lutym cieszyłem się jego bezawaryjnością do końca wiosny, czyli jakieś 3 miesiące.... bowiem dopadł mnie błąd : 17705 pressure drop between turbo and throttle valve oraz Błąd składu mieszanki - zbyt uboga mieszanka [system too lean] . I auto zaczęło sie nagannie zachowywać, brakowało mocy, szarpało podczas przyspieszania,wypadanie zapłonów, przy dłuższym postoju trzeba było kilka 2-3 razy kręcić, żeby uruchomić, ogólnie przeobraziło sie w betoniarke a nie 1.8t BEX. Wymieniłem : 1. Przepływomierz ( bo zaniżał) ; 2. Sonde lambda regulującą (przed katem - ustało wypadanie zapłonów, zmniejszyło się spalanie) ; 3. Zawór DV - na poprawiony z literką N na końcu - ale bład 17705 pozostał 4. Sprawdziłem kompresorem szczelność - musiałem wymienić dwa zaworki i eżektor bo dmuchało zniego przeciągiem, przewody gumowe szczelne 5. Wymieniłem wkład pompy paliwa na zamiennik SKV taki, jak w opisie u Azure - 02SKV272 ; 6. Kupiłem i wymieniłem filtr paliwa na ORI z ASO P8E0201511J - dowiadywałem się u "dilera" VW dwa razy jaki ma być do mojej wersji 7. Podmieniałem cewki zapłonowe, bo myślałem,że moje są padnięte - ale diagnoza jedna wszytkie 4 szt sprawne 8. Mam teraz nowy komplet świec NGK PFR6Q v line 37 jeszcze nie zamontowany i ...... Zdaje sobie sprawę, że pewnie połowe gratów można bylo nie wymieniać, ale po wymianie moc wróciła, "ma kopa" jak to seria bex, ogólnie da sięjezdzić , ale to co zostało, to problem z odpalaniem po dłuższym postoju, tak jakby paliwo się cofało i zapowietrzało układ. Poniżej dodaje filmik mojego autorstwa : Jak już uda mi się odpalić, to potem reszta chodzi cacy, po 5 km około buczenie ustaje i jest cisza..... I teraz pytanie, może się zdarzyć taka sytuacja, że nowy filtr paliwa z reduktorem, na którym przejechałem 10 tys km umarł ? Czy to ewidetnie pompa paliwa i poszukać na podmiankę innąsztuke Pozdrawiam Wszystkich i czekam na opinie Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez KacperBE
golab10 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Cześć, Nie dawno miałem bardzo podobny problem, w moim przypadku okazało się filtr paliwa (nowy, dobrany przez "super mechaniora" ) był pod niższe ciśnienie niż dawała moja pompka, co powodowało podobny objaw jak u Ciebie. Pomogła wymiana filtra, z tego co pamiętam to z tolerancją na 3,5 Bara
KacperBE Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Hej Zmieniłem filtr ORI na Mann'a bo taki był "pod ręką", ale problem występuje nadal.... także w moim przypadku to coś innego. Teraz na drugi ogień idzie pompa paliwa...
luknor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Odepnij powrót do baku do jakiegoś naczynia zobacz czy jest ciszej. U mnie hałasował zaworek zwrotny w deklu pompy. Cała pompa nowa vdo (razem z koszem).Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KacperBE Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 Dziękuje wszystkim, którzy chcieli mi pomóc. Problem został rozwiązany. Okazało się,że zamiennik pompy firmy SKV kod 02SKV272, który miał wytwarzać 4 bary, w rzeczywistości wytwarzał mniej i sobie nie radził..... jak był nabity na full zbiornik lub 3/4 to nie było problemu, poniżej połowy zaczynały się dziać cyrki jak na filmiku. Kupiłem ORI pompę paliwa ,zrobiłem na niej 600 km z różnym poziomem paliwa (nawet na głebokiej rezerwie) i problem się skończył. Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się