Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Buczenie" w okolicy zbornika paliwa 1.8t +Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie wszystkich !

Od kilku tygodni borykam się z problemem, którego źródła nie jestem w stanie określić, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc :)

Po zakupieniu pojazdu w lutym cieszyłem się jego bezawaryjnością do końca wiosny, czyli jakieś 3 miesiące.... bowiem dopadł mnie błąd :

17705 pressure drop between turbo and throttle valve oraz Błąd składu mieszanki - zbyt uboga mieszanka [system too lean] .

I auto zaczęło sie nagannie zachowywać, brakowało mocy, szarpało podczas przyspieszania,wypadanie zapłonów,  przy dłuższym postoju trzeba było kilka 2-3 razy kręcić, żeby uruchomić, ogólnie przeobraziło sie w betoniarke a nie 1.8t BEX. 

Wymieniłem :

1. Przepływomierz ( bo zaniżał) ;

2. Sonde lambda regulującą (przed katem - ustało wypadanie zapłonów, zmniejszyło się spalanie) ;

3. Zawór DV - na poprawiony z literką N na końcu - ale bład 17705 pozostał

4. Sprawdziłem kompresorem szczelność - musiałem wymienić dwa zaworki i eżektor bo dmuchało zniego przeciągiem, przewody gumowe szczelne

5. Wymieniłem wkład pompy paliwa na zamiennik SKV taki, jak w opisie u Azure - 02SKV272 ; 

6. Kupiłem i wymieniłem filtr paliwa na ORI z ASO P8E0201511J - dowiadywałem się u "dilera" VW dwa razy jaki ma być do mojej wersji

7. Podmieniałem cewki zapłonowe, bo myślałem,że moje są padnięte - ale diagnoza jedna wszytkie 4 szt sprawne 

8. Mam teraz nowy komplet świec NGK PFR6Q  v line 37 jeszcze nie zamontowany i ......

 

Zdaje sobie sprawę, że pewnie połowe gratów można bylo nie wymieniać, ale po wymianie  moc wróciła, "ma kopa" jak to seria bex, ogólnie da sięjezdzić , ale to co zostało, to problem z odpalaniem po dłuższym postoju, tak jakby paliwo się cofało i zapowietrzało układ. Poniżej dodaje filmik mojego autorstwa :

 

 

Jak już uda mi się odpalić, to potem reszta chodzi cacy, po 5 km około buczenie ustaje i jest cisza.....

I teraz pytanie, może się zdarzyć taka sytuacja, że nowy filtr paliwa z reduktorem, na którym przejechałem 10 tys km umarł ?

Czy to ewidetnie pompa paliwa i poszukać na podmiankę innąsztuke 

 

Pozdrawiam Wszystkich i czekam na opinie :) 

Edytowane przez KacperBE
Opublikowano

Cześć,

Nie dawno miałem bardzo podobny problem, w moim przypadku okazało się filtr paliwa (nowy, dobrany przez "super mechaniora" ) był pod niższe ciśnienie niż dawała moja pompka, co powodowało podobny objaw jak u Ciebie. Pomogła wymiana filtra, z tego co pamiętam to z tolerancją na 3,5 Bara

Opublikowano

 Hej

Zmieniłem filtr ORI na Mann'a bo taki był "pod ręką", ale problem występuje nadal.... także w moim przypadku to coś innego. Teraz na drugi ogień idzie pompa paliwa...

Opublikowano

Odepnij powrót do baku do jakiegoś naczynia zobacz czy jest ciszej. U mnie hałasował zaworek zwrotny w deklu pompy. Cała pompa nowa vdo (razem z koszem).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dziękuje wszystkim, którzy chcieli mi pomóc. Problem został rozwiązany.  Okazało się,że zamiennik pompy firmy SKV  kod  02SKV272, który miał wytwarzać 4 bary, w rzeczywistości wytwarzał mniej i sobie nie radził..... jak był nabity na full zbiornik lub 3/4 to nie było problemu, poniżej połowy zaczynały się dziać cyrki jak na filmiku. Kupiłem ORI pompę paliwa ,zrobiłem na niej 600 km z różnym poziomem paliwa (nawet na głebokiej rezerwie) i problem się skończył. Pozdrawiam !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...