KacperBE

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O KacperBE

    Informacje

    • Imię
      Kacper
    • Lokalizacja
      Swinoujscie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    212 wyświetleń profilu
    1. KacperBE

      Oddałem do warsztatu, gdzie już takie przypadki przerabiali, i na dzień dobry szybkie spojrzenie na gumę podpory, była popękana, a łożysko w niej luźno chodziło. Następnie diagnoza przegubów - luz minimalny.... kupiłem podporę ze sklepu (link wyżej), wymienili i bicie ustało. Mam gdzieś na kompie filmik jak to się zachowywało przed naprawą, dodam jak znajdę, tam jest zbliżenie na gumę podpory, można ruszać w tym miejscu wałem w każdą stronę, pozdr
    2. KacperBE

      Witam, Czy jest ktoś na forum, kto zapodał pompkę paliwa z S4 b6 4.2 BBK (8E0 906 087 R/Q) do koszyka po pompce od 1.8T BEX w Q (8E0 906 087 N) z tymże silnikiem jako alternatywe zamiast tych SKV i innych zamienników ? Pozdrawiam
    3. KacperBE

      Uszkodzona byla u mnie jednak podpora walu, ktora zle zdiagnozowalem na poczatku.... ehh....przegub poszedl w karton i na polke. Kupilem podpore ta z linku w poscie wyzej, mechanik ode mnie z miasta to ogarnal i narazie jest spoko
    4. KacperBE

      Był regenerowany, czy ori wszystko ? pozdrawiam
    5. KacperBE

      Hejka, tak Soul87, na osiach mam tej samej firmy opony i wszystkie w rozmiarze 235/45/17. Dzięki wielkie JeJu za podesłane linki i wskazówki . Jak tylko skompletuje graty, to zabieram się za robotę
    6. KacperBE

      Ok, dzięki bardzo za pomoc, poszukam takiego przegubu u siebie w motoryzacyjnym i podejme się rezania
    7. Witam ! W moim BEX'ie powoli "umiera" wał napędowy (nr 8e0521101e), objawia się to luzem oraz głuchym biciem podczas ruszania i rozpędzania na biegu 1-3. Podporę sprawdzałem, ale tam nadmiernych luzów nie ma, nawet w miarę to sztywno siedzi, bardziej podejrzewam zajechany przegub wału od strony skrzyni biegów (manual 6B) i teraz moje pytanie do bardziej ogarniętych - Czy opłaca się inwestować w to : http://allegro.pl/przegub-wal-walu-audi-a4-s4-rs4-b5-b6-b7-25z-100mm-i7039188226.html czy raczej szukać wału na podmiankę pasującego do mojej konfiguracji ( wg etki skrzynia G0L - manual, 6B) ? Z tego co poczytał, popytałem, to ponowny montaż używanego wału nie jest do końca taki prosty, trzeba go odpowiednio dobrać, sprawdzić w osi podłużnej, wyważyć, a nowy to kosmos cena w ASO.... Chyba, że się mylę, to mnie poprawcie Pozdrawiam
    8. KacperBE

      Cześć AVJ wg etki nr wału napędowego pokazuje mi 8E0521101C dla skrzyni 5 biegów, manual.
    9. KacperBE

      Dziękuje wszystkim, którzy chcieli mi pomóc. Problem został rozwiązany. Okazało się,że zamiennik pompy firmy SKV kod 02SKV272, który miał wytwarzać 4 bary, w rzeczywistości wytwarzał mniej i sobie nie radził..... jak był nabity na full zbiornik lub 3/4 to nie było problemu, poniżej połowy zaczynały się dziać cyrki jak na filmiku. Kupiłem ORI pompę paliwa ,zrobiłem na niej 600 km z różnym poziomem paliwa (nawet na głebokiej rezerwie) i problem się skończył. Pozdrawiam !
    10. KacperBE

      Hej Zmieniłem filtr ORI na Mann'a bo taki był "pod ręką", ale problem występuje nadal.... także w moim przypadku to coś innego. Teraz na drugi ogień idzie pompa paliwa...
    11. Witam serdecznie wszystkich ! Od kilku tygodni borykam się z problemem, którego źródła nie jestem w stanie określić, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc Po zakupieniu pojazdu w lutym cieszyłem się jego bezawaryjnością do końca wiosny, czyli jakieś 3 miesiące.... bowiem dopadł mnie błąd : 17705 pressure drop between turbo and throttle valve oraz Błąd składu mieszanki - zbyt uboga mieszanka [system too lean] . I auto zaczęło sie nagannie zachowywać, brakowało mocy, szarpało podczas przyspieszania,wypadanie zapłonów, przy dłuższym postoju trzeba było kilka 2-3 razy kręcić, żeby uruchomić, ogólnie przeobraziło sie w betoniarke a nie 1.8t BEX. Wymieniłem : 1. Przepływomierz ( bo zaniżał) ; 2. Sonde lambda regulującą (przed katem - ustało wypadanie zapłonów, zmniejszyło się spalanie) ; 3. Zawór DV - na poprawiony z literką N na końcu - ale bład 17705 pozostał 4. Sprawdziłem kompresorem szczelność - musiałem wymienić dwa zaworki i eżektor bo dmuchało zniego przeciągiem, przewody gumowe szczelne 5. Wymieniłem wkład pompy paliwa na zamiennik SKV taki, jak w opisie u Azure - 02SKV272 ; 6. Kupiłem i wymieniłem filtr paliwa na ORI z ASO P8E0201511J - dowiadywałem się u "dilera" VW dwa razy jaki ma być do mojej wersji 7. Podmieniałem cewki zapłonowe, bo myślałem,że moje są padnięte - ale diagnoza jedna wszytkie 4 szt sprawne 8. Mam teraz nowy komplet świec NGK PFR6Q v line 37 jeszcze nie zamontowany i ...... Zdaje sobie sprawę, że pewnie połowe gratów można bylo nie wymieniać, ale po wymianie moc wróciła, "ma kopa" jak to seria bex, ogólnie da sięjezdzić , ale to co zostało, to problem z odpalaniem po dłuższym postoju, tak jakby paliwo się cofało i zapowietrzało układ. Poniżej dodaje filmik mojego autorstwa : Jak już uda mi się odpalić, to potem reszta chodzi cacy, po 5 km około buczenie ustaje i jest cisza..... I teraz pytanie, może się zdarzyć taka sytuacja, że nowy filtr paliwa z reduktorem, na którym przejechałem 10 tys km umarł ? Czy to ewidetnie pompa paliwa i poszukać na podmiankę innąsztuke Pozdrawiam Wszystkich i czekam na opinie