Jump to content
1 1
TomOskroba

Podniesienie mocy w bexie

Recommended Posts

Witam. pacjent to 1.8T BEX 190 KM LPG

Planuję podniesienie mocy do 240 KM

z tego co czytałem tu na forum do seryjnych gratów wypada zmienić wtryski z audi TT do (250KM) i DP.

moje pytanie natomiast dotyczy pompy paliwa. nic nie było napisane o zmianie na wydajniejszą. Moja aktualnie powoli mówi papa więc szykuje się wymiana więc moje pytanie brzmi.

Czy do takiej mocy trzeba instalować pompkę/wkład bardziej wydajny pomimo, że jeżdżę 90% na LPG ? czy jednak wymienić na serię i nie bawić się w pierdoły ? :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, TomOskroba napisał:

Czy do takiej mocy trzeba instalować pompkę/wkład bardziej wydajny

Nic nie zmieniasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seryjna pompa paliwa spokojnie obrabia takie moce, a nawet wiecej bo do 270 hp tez wystarcza bez problemu.

Na 95% nie zrobisz na seryjnej turbinie 240hp i realnie skonczy pewnie na okolo 230.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, bartez90 napisał:

Seryjna pompa paliwa spokojnie obrabia takie moce, a nawet wiecej bo do 270 hp tez wystarcza bez problemu.

Na 95% nie zrobisz na seryjnej turbinie 240hp i realnie skonczy pewnie na okolo 230.

dokładnie. 230km to i ja bym chciał wyszło tylko 220km ;D

@bartez90 Ty tip masz ori nie wkładałeś sztywnego?


była Mazda 323f Ba ?

był Seat Leon 1.9 tdi ARL w Top Sporcie      180Hp i 380Nm  ?   

 jest    Audi A4 b7 1.8t    w          :quattro:          i         Soft na  220Hp  324Nm  :thumbup1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Misieqq7 napisał:

 

@bartez90 Ty tip masz ori nie wkładałeś sztywnego?

Tip ori, szczelnosc dolotu perfekt. Nie chcialem sztywnego bo po pierwsze liczylem na maks 230 hp, a wyszlo wiecej, a po drugie jesli kiedys turbina powie papa, to wrzuce hybryde z powiekszonym wylotem na tipa, albo od razu k04-064, wiec i tak tip bylby do zmiany.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, bartez90 napisał:

Seryjna pompa paliwa spokojnie obrabia takie moce, a nawet wiecej bo do 270 hp tez wystarcza bez problemu.

Na 95% nie zrobisz na seryjnej turbinie 240hp i realnie skonczy pewnie na okolo 230.

dzięki za podpowiedź. taka moc też mi starczy :) miała wpaść hybryda, ale to dopiero jak padnie obecna.

idąc tym tokiem myślenia mam pytanie dotyczące zmiany osprzętu po programie. dajmy na to zrobiłem na tych gratach 230 km a po jakimś czasie padło turbo i zdeycodwałem się na hybrydę. czy po takiej zmianie osprzętu znów muszę udać się na strojenie i wywalić kupię siana ? :D łopatologicznie myśląc tak właśnie by było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak wsadzisz hybryde to trzeba koniecznie wystroic na nowo. Z ta kupa siana to nie ma co przesadzac, bo dobry program mozna i za 500 zl zrobic. Na hybrydzie moze byc troche drozej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, bartez90 napisał:

No jak wsadzisz hybryde to trzeba koniecznie wystroic na nowo. Z ta kupa siana to nie ma co przesadzac, bo dobry program mozna i za 500 zl zrobic. Na hybrydzie moze byc troche drozej.

nie mam takich kontaktów, a gdzie robiłeś ? w warszawie znalazłem za 1600zł hamownia,strojenie i sprawdzenie stanu pojazdu. opinie rewelacyjne ale cena trochę odrzuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, TomOskroba napisał:

nie mam takich kontaktów, a gdzie robiłeś ? w warszawie znalazłem za 1600zł hamownia,strojenie i sprawdzenie stanu pojazdu. opinie rewelacyjne ale cena trochę odrzuca.

U nas na forum jest Galetto - Soft mod performance na fb. U niego robilem. Jest tez Lukasz13. Z tego co wiem obaj ogarniaja tez wsady na odleglosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Odnośnie pompy paliwa jeszcze. 

Kurde szukam wkładu do pompy ale wyskakują mi same kompletne zestawy za 1500zl.to sporo siana. Pomoże ktoś znaleźć odpowiedni wkład? Bo to chyba one padają prawda?  Tylko bez chinoli najlepiej

Edited by TomOskroba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema, jak szukasz wkładu pompy to polecam sklep  BOX- MOTO lub BEAR Kielce. Nie chce tutaj robić jakieś reklamy, kupiłem od tego pierwszego  wkład vdo  za 350 zł od Quattro A6 allroad - 1.8T i wsadziłem do swojego BEX'a (p&p) , śmigam już pół roku i ponad 10 tys km zrobiłem , nie ma kłopotu ; maja duzy wybór na swoich stronach, do FWD tez .  Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa paliwa seryjna jak zdrowa to 300 obrabia. Jak Twoja pada to po prostu wrzuć nowy wkład VDO i tyle ;)

 

PS:dobra decyzja ze zmianą wtrysków. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.07.2019 o 15:56, DivaynEays napisał:

Pompa paliwa seryjna jak zdrowa to 300 obrabia. Jak Twoja pada to po prostu wrzuć nowy wkład VDO i tyle ;)

 

PS:dobra decyzja ze zmianą wtrysków. 

Pokusiłem się na używana po mniejszym przebiegu a i tak wyje więc parę groszy w d*pę. Chcę wcisnąć Teraz ten wkład vdo tylko podobno są dwa rodzaje.ze stałym zapięciem i doczepianym a ja nie wiem jakie mam bo zmieniał mi mechanik :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, TomOskroba napisał:

Pokusiłem się na używana po mniejszym przebiegu a i tak wyje więc parę groszy w d*pę. Chcę wcisnąć Teraz ten wkład vdo tylko podobno są dwa rodzaje.ze stałym zapięciem i doczepianym a ja nie wiem jakie mam bo zmieniał mi mechanik :o

Jaki filtr paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.08.2019 o 09:17, ELLIOTT napisał:

Jaki filtr paliwa?

Aso

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.08.2019 o 09:17, ELLIOTT napisał:

Jaki filtr paliwa?

Aso. Nie wiem jaką pompę wkleić bo w ASO krzyczą 2200zl komplet a vdo nie pasuje bo jest już inne zapięcie węża tak jak w B7... Jest tu jakiś cwaniak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżam i polecam wkład pompy pierburg za 250 zł.pasuje p&p i w ogóle jej nie słychać, ani trochę !

Przy okazji pytanie co do podniesienia mocy.ile znosi seryjny wydech ? Obstawiam że np. przy chęci podniesienia mocy na 280-300 km seryjny już nie wystarczy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie kupowałeś ten wkład w takich pieniądzach? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, TomOskroba napisał:

Odświeżam i polecam wkład pompy pierburg za 250 zł.pasuje p&p i w ogóle jej nie słychać, ani trochę !

Przy okazji pytanie co do podniesienia mocy.ile znosi seryjny wydech ? Obstawiam że np. przy chęci podniesienia mocy na 280-300 km seryjny już nie wystarczy ?

z downpipem 250-260 jakies, ale moim zdaniem to troche bezsensu atakowac takie moce na serii

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ICku nie myślałeś? niby na serii po programie dsmic jeszcze wystarczy na styk, tak to ICek byłby przygotowany na przyszłość a kto wie w przyszłości kiedyś turbo padnie i mógłbyś od razu hybryde z niej zrobić a wtedy z mocą można iść w górę.

Tylko wiadomo to koszta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Spoko fmic i hybryda no ale jak mam uciągnąć 250 km z 220 to gra warta świeczki ? Wolał już bym 270-280

No ale zmieniać wydech to już kasa dosyć spora więc zostanę na razie przy sofcie na osprzęcie bexa, a za te 3000 tyś które poszły by na wydech zainwestował bym w QUATTRO

Edited by TomOskroba

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, TomOskroba napisał:

Spoko fmic i hybryda no ale jak mam uciągnąć 250 km z 220 to gra warta świeczki ? Wolał już bym 270-280

No ale zmieniać wydech to już kasa dosyć spora więc zostanę na razie przy sofcie na osprzęcie bexa, a za te 3000 tyś które poszły by na wydech zainwestował bym w QUATTRO

Czy gra warta świeczki to już sam sobie musisz odpowiedzieć, osobiście tylko proponuję :) 

Właśnie też druga zagwozdka 270 280 fajnie ale Q by się przydało, w każdym bądź radzie Powodzonka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano właśnie.tak jak mówisz,.ale trzeba robić tylko przelot i wtedy komfort jazdy w trasie fatalny czy może da się zwiększyć przepustowość i mieć ciszę w aucie ? :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, TomOskroba napisał:

Ano właśnie.tak jak mówisz,.ale trzeba robić tylko przelot i wtedy komfort jazdy w trasie fatalny czy może da się zwiększyć przepustowość i mieć ciszę w aucie ? :decayed:

Po co przelot do takich mocy? DivaynEays  ma 300 z małym plusem ładnie zrobiony wydech i nie drży ryja w trasie. Wszystko trzeba zrobić z głową a koszt okolice 2k z tego co pamiętam na naszej gminie. 

270Kunia to już z big tipem trzeba oraz przepływka 3" do tego potrzebna. Kwatro to już sprawa indywidualna komu potrzebne. 250+ to już robią się koszta jednak :)

Najlepsze wyjście w Twoim przypadku, jeździć na tym co masz teraz, z czasem jak turbo będzie prosiło się o regeneracje, zrobić hybrydę + wtryski 430cc + poprawić dolot i tyle. Warto pomyśleć o heblach bardziej niż o wydechu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, ELLIOTT napisał:

Najlepsze wyjście w Twoim przypadku, jeździć na tym co masz teraz, z czasem jak turbo będzie prosiło się o regeneracje, zrobić hybrydę + wtryski 430cc + poprawić dolot i tyle. Warto pomyśleć o heblach bardziej niż o wydechu.

Nic dodać nic ująć, a 250 km na tym będzie.

Na 270 km i więcej trzeba dużą hybrydę, wydech, kolektor wydechowy, tip 3 cale, przepływkę 3 cale, fmica 230 a koszt tego wszystkiego to z 5k jeszcze conajmniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak więc dla mnie gra nie warta świeczki. na razie okazuje się że walnięta przepływka a auto po sofcie więc możłiwe, że stage 1 mam za sobą. niedługo się okaże :grin:

tak jak mówicie. padnie turbo zrobi się hybrydę, wtryski i jakiś icek zamykam temat na 250. nie będę inwestował w więcej mocy. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy dsmic, zamiast icka heble.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.09.2019 o 20:41, przem8 napisał:

Gdzie kupowałeś ten wkład w takich pieniądzach? :D

@dzik pro choice. Parę osób ma i też sobie chwali

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, TomOskroba napisał:

Ano właśnie.tak jak mówisz,.ale trzeba robić tylko przelot i wtedy komfort jazdy w trasie fatalny czy może da się zwiększyć przepustowość i mieć ciszę w aucie ? :decayed:

Możesz zrobić przelot i w trasie mieć cicho. Zobacz sobie mój temat:

P.S. to zdjęcie, to komentarz użytkownika. Nie sugeruj się nim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...