Malinofy Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam , mam dośc dziki problem z moim audikiem 1.6 AHL . Niedawno auto kupilem i od razu musiałem sporo kasy włożyć . Staneły pierścienie i zaczęła się uszczelka pod głowicą . Zdecydowałem się na remont, poszły nowe pierścienie, panewki korbowodowe, uszelka . Oczywiście nie obyło się też bez planowania głowicy. Wszystko super poskładane , od razu kopa dostała , chodzi jak złoto ale coś zaczęło cykać .Nie tak ciągle tylko tak cyklicznie jakby coś sie obracało i cykalo i przestawalo i znowu cykało. cyk cyk cyk ..... cyk cyk cyk .. (: Mechanik który robił mi silnik powiedzial,że to szklanki, więc Audi dostało nowe bez żadnego wahania .. ale po wymianie szklanek dalej to samo cyka jak cykało nic się nie zmieniło. Ciśnienie ma okej, ssący klekocze ale to swoją drogą, więc sie nie przejmuje. Obstawiałem wtryski ale dziś zdjąłem osłone plastikowa i to nie wtryski , cichutko pracują. To bardziej z tyłu silnika. Ktoś mial podobny problem ? Już kota dostaje z tym cykaniem . Słychać to nawet przy zamkniętej masce. Proszę o pomoc, bo osiwieje wkońcu ;D poniżej wstawiam filmik jak to klepie Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez Malinofy sprecyzowanie problemu
Adrian1727 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Nie wiem jak u innych ale u mnie link nie działa
Robertk86 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Może gdzieś smarowania nie ma. Ja u siebie w Ahl też robiłem mały remont, planowanie głowicy, szlif zaworów oraz gniazd zaworów, nowe uszczelniacze zaworowe, nowa uszczelka pod głowicą. Pogonilem go z dwa razy do odcinki i też mi klekocze. Dodam że szklanki były wymienione w listopadzie ubiegłego roku 2016. Jeżdżę na oleju Liqui Moly MOS 2 10w 40. Problem mam ten sam co u ciebie, bo też na wolnych obrotach klekocze. Jak zrobiłeś taki remont to może musi się trochę dotrzeć, ułożyć, bez palenia gum, wiadomo jak to po remoncie silnika. Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Robertk86
Malinofy Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 No właśnie juz 2 tys km przejecalem po remoncie i dalej to samo , mam wrażenie,że to wina pompy oleju a dokładnie łańcucha, który ją napędza i jego napinacza. Możliwe,że jest już luźny i stuka no ale to tylko moje domysły.Zobaczymy co będzie dalej, bo pewnie w najbliższym czasie wymienie owy łańcuch więc wtedy dam odpowiedz czy to to było. pozdrawiam
Robertk86 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Możliwe że coś z pompą oleju jest, obadaj sytuację i daj znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się