Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie na biegu jałowym , za silnikiem .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , mam dośc dziki problem z moim audikiem 1.6 AHL . Niedawno auto kupilem i od razu musiałem sporo kasy włożyć . Staneły pierścienie i zaczęła się uszczelka pod głowicą . Zdecydowałem się na remont, poszły nowe pierścienie, panewki korbowodowe, uszelka . Oczywiście nie obyło się też bez planowania głowicy. Wszystko super poskładane , od razu kopa dostała , chodzi jak złoto ale coś zaczęło cykać .Nie tak ciągle tylko tak cyklicznie jakby coś sie obracało i cykalo i przestawalo i znowu cykało. cyk cyk cyk ..... cyk cyk cyk .. (: Mechanik który robił mi silnik powiedzial,że to szklanki, więc Audi dostało nowe bez żadnego wahania .. ale po wymianie szklanek dalej to samo cyka jak cykało nic się nie zmieniło. Ciśnienie ma okej, ssący klekocze ale to swoją drogą, więc sie nie przejmuje. Obstawiałem wtryski ale dziś zdjąłem osłone plastikowa i to nie wtryski , cichutko pracują. To bardziej z tyłu silnika. Ktoś mial podobny problem ? Już kota dostaje z tym cykaniem . Słychać to nawet przy zamkniętej masce. Proszę o pomoc, bo osiwieje wkońcu ;D

poniżej wstawiam filmik jak to klepie

 

Edytowane przez Malinofy
sprecyzowanie problemu
Opublikowano

Nie wiem jak u innych ale u mnie link nie działa

Opublikowano (edytowane)

Może gdzieś smarowania nie ma.  Ja u siebie w Ahl też robiłem mały remont,  planowanie głowicy,  szlif zaworów oraz gniazd zaworów,  nowe uszczelniacze zaworowe,  nowa uszczelka pod głowicą.  Pogonilem go z dwa razy do odcinki i też mi klekocze.  Dodam że szklanki były wymienione w listopadzie ubiegłego roku 2016.  Jeżdżę na oleju Liqui Moly MOS 2 10w 40.  Problem mam ten sam co u ciebie,  bo też na wolnych obrotach klekocze. Jak zrobiłeś taki remont to może musi się trochę dotrzeć,  ułożyć, bez palenia gum, wiadomo jak to po remoncie silnika.

Edytowane przez Robertk86
Opublikowano

No właśnie juz 2 tys km przejecalem po remoncie i dalej to samo , mam wrażenie,że to wina pompy oleju a dokładnie łańcucha, który ją napędza i jego napinacza. Możliwe,że jest już luźny i stuka no ale to tylko moje domysły.Zobaczymy co będzie dalej, bo pewnie w najbliższym czasie wymienie owy łańcuch więc wtedy dam odpowiedz czy to to było. pozdrawiam

Opublikowano

Możliwe że coś z pompą oleju jest,  obadaj sytuację i daj znać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...