audia4b5sedan Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Przesyłam logi doładowania http://vaglog.pl/log-011_j24BF54.html .... niestety turbo nie domaga i nie mogę znaleźć przyczyny :/ Turbo nawet zregenerowałem i dalej to samo. Jakieś pomysły ?? Silnik 2.0 BKD 8P TDI
moniuh Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 jak już robiłeś logi to mogłeś komplet zrobić. Masz w dziale diagnostyka opis ktore ze soba zrobić. statyczne i dynamiczne. Duzo moze byc przyczyn, ot chociazby wadliwy n75, dziura w podcisnieniu itp.
audia4b5sedan Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Podcisnienie sprawdzine. Egr wywalony programowo i zaslepiony wężyk. Nie ma zadnych błędow. W Vcds test turbo ladnie podciaga sztange turbiny. Jednak w calym zakresie mam niedoladowanie i dziwnie N75wysterowany na 76% Kurcze przeciez niedoladowuje... nie powinno byc z 20-30 % :/
audia4b5sedan Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 http://vaglog.pl/log-010_4XwV8.html http://vaglog.pl/log-011_j24BF54.html http://vaglog.pl/log-003_6t54s.html
moniuh Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 cos z EGR jest nie halo, caly czas te same wysterowanie ma. jakby byl caly czas otwarty
audia4b5sedan Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Tak tylko ze Egr jest fizycznie zaślepiony. Wywalony programowo... Jak móglby byc otwarty ?
audia4b5sedan Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Tak tylko ze Egr jest fizycznie zaślepiony. Wywalony programowo... Jak móglby byc otwarty ?
audia4b5sedan Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zastanawia mnie jedno. Cos powoduje obciecie doladowania przez ECU od samego początku. Przeplywomierz jest dobry. czujnik cisnienia dolafowania tez jest oki. podcisnienie jest oki-0.85 na pompie tandemowej a 0.66bar na wyjsciu z N75. Co moze powodowac asekuracyjne obcinanie dawki przez ECU???
audia4b5sedan Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Zastanawia mnie jedno. Cos powoduje obciecie doladowania przez ECU od samego początku. Przeplywomierz jest dobry. czujnik cisnienia dolafowania tez jest oki. podcisnienie jest oki-0.85 na pompie tandemowej a 0.66bar na wyjsciu z N75. Co moze powodowac asekuracyjne obcinanie dawki przez ECU???
audia4b5sedan Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Czyta to ktos w ogóle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się