cancer83 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Witam wszystkich Auto to A4 B5 1.8T AEB. Mam pytanie dotyczące wyjścia podciśnienia zaworka widocznego na zdjęciu -dokąd powinien iść, a może powinien być zaślepiony (tylko po co?). Zawór umieszczony jest na przewodzie idącym z kolektora dolotowego do serwa hamulców. Tymczasowo podłączyłem wężyk podciśnieniowy który zaślepiłem śrubką i uszczelniaczem (po wyjęciu śrubki zasysa).
witold2452 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 W AEB to ma być zaślepione oryginalnie zielonym czopkiem, jeśli dobrze kojarze.
cancer83 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Poszperałem jeszcze w grafikach googla i znalazłem fotę, która potwierdza twoją tezę, w przypadku Passata z tym samym motorem 1.8T AEB (zdjęcie wklejam poniżej). Zaślepki co prawda nie posiadam, ale skoro już wiem, że nie wyjścia nie trzeba nigdzie podłączać to skrócę zaślepiony wężyk do 2 cm.
Gifix Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Hmmm, byłem, sprawdziłem i u mnie ten wężyk idzie razem z tym grubym wężem gdzieś do serwa ale ten cieńszy mi zniknął i nie wiem gdzie dalej idzie. Jutro jak będzie jasno to mogę sprawdzić gdzie on dalej idzie.
mszark Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Może ktoś mnie poprawi, ale to wężyk do sterowania klapy obiegu wewnętrznego, u mnie on wchodzi przy wężach nagrzewnicy i dalej do jakiejś gruszki przy dmuchawie.
Gifix Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Trochę mi zajęło to "jutro", ale sprawdziłem u siebie i także wężyk idzie gdzieś razem z wężami od nagrzewnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się