dziadek93 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, prosze o pomoc, to mój pierwszy temat tak więc jeśli coś źle napisze to prosze o wyrozumiałość :-) Objawy : -nie wyczuwam spadku mocy -od wczoraj na luzie obroty zaczęły same wzrastać -oprócz tego chyba nic nie zauważyłem Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 518 AN Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 0011511 Shop #: WSC 63351 VCID: 7C8B77F37FF3 4 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez dziadek93
Łukasz13 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Sprawdz zaworek w trójniku odmy pod kolektorem.
dziadek93 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Jutro sprawdzę i dam znać ale dzięki :-)
mpj92 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dnia 14.08.2017 o 16:47, dziadek93 napisał: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Wyskakują mi też te dwa błędy, daj znać co pomogło jak uda się z nimi uporać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się