dawidreclaw94 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Były już podobne tematy ale nie znalazłem w nich wystarczająco trafnej odpowiedzi. Jednego dnia wymieniałem filtry: paliwa, powietrza, oleju, kabinowy oraz olej po dwóch dniach od tej wymiany na pulpicie ukazał się Check Engine - zrobiłem z tą kontrolką 200km po następnych dwóch dniach wyruszyłem w trasę 1000km z czego zrobiłem 800 i po nich samochód odmówił posłuszeństwa - w pewnym momencie przestał ciągnąć paliwo. Przy próbie ponownego odpalenia (samochód nie odpala) samochodu wydostaje się paliwo z jednego z trzech wężyków z dołu samochodu - dwa z nich są podłączone do filtra paliwa a trzeci jest luźny, otwarty, nie podłączony nigdzie i to z niego leci paliwo dość w obfitych ilościach. Dodam, że trasę robiłem w temperaturze 35stopni cały dzień, może to ma jakiś wpływ na tę sytuację Co może być powodem takiego wycieku? Coś nie tak z filtrem paliwa? Zapowietrzony układ paliwowy (tutaj proszę mnie poprawić jeżeli samochód sam się odpowietrza)? Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez dawidreclaw94
dawidreclaw94 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2017 7 godzin temu, Łukasz13 napisał: Filtr paliwa. Mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego tak uważasz?
Łukasz13 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Bo to bardzo częsta usterka, szczególnie jeśli załozony był jakiś zamiennik filtra, kup i załóż org filtr z aso.
dawidreclaw94 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Witam, wymieniłem flltr paliwa na Boscha (wcześniej był Purflux) i autko odpaliło bez żadnych problemów, zniknęła też kontrolka Check Engine Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się