nkaroluky Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, jak w tytule. Posiadam A4 B5 AFN, ciekła mi ropa - wyminiłem uszczelki nastawnika i pod dekielkiem, jednak dalej ciekła. Ostatnio zabrałem się za wymianę uszczelki tłokorozdzielacza - samochód nie chciał na początku odpalić, pompa nie ciągneła paliwa (chyba), bo właśnie zdejmowałem cały nastawnik i po kilku kręceniach był praktycznie pusty. Miałem inny samochód do jazdy, więc na jakiś czas to odstawiłem, i kilka dni później odpaliłem na plaka. Ściągałem górę pompy, to tak na szybko przy 40 stopniach silnika ustawiliśmy dawkę. Następnego dnia samochód rozgrzany do 90 i ponowna korekcja dawki - niestety, jak jest zimny, to cięzko pali - dopiero po jakichś 8-10 sekundach. Dawka na VAGu pokazuje 3,8-4.0. Czy mogło coś się jeszcze przestawić? Albo jakieś inne pozycje, które warto w VAGu sprawdzić? Kąt wtrysku na pewno mam za mały - 38 - ale przed wymianą uszczelki w temperatury powyżej 15 stopni (aktualnie koło 25 jest) palił od kopa. //edit: przypomniało mi się też, że kiedyś zmieniałem VAGiem dawkę startową, ale nie pamiętam, czy przy wymianie uszczelek nastawnika i pod diekielkiem ją przestawiałem czy nie. Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez nkaroluky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się