jarkos Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Witam. Mam prośbę o rzucenie okiem na logi i słowa komentarza. Sytuacja jest następująca: Audi A4 B6 1,9 130kM silnik AVF. EGR zaślepiony od 6 lat. Przebieg 210 tys. km. Przyszedł czas na wymianę rozrządu i mechanik rozebrał pas przedni i zrobił co trzeba. Trzeba przyznać, że bardzo fachowo bo byłem przy tym. Z racji tego, że był dostęp i przebiegu auta, a turbina już zaczynała pogwizdywać w dwóch punktach ok. 1800obr. to postanowiłem od razu ją dać do regeneracji. Wszystkie węże, intercooler, kolektory i co było brudne wymyte na błysk. Olej zalany nowy. Montaż turbiny. Obecnie zrobione na niej 300km, ale już po 50km słychać było gwizdy głośniejsze niż przed regeneracją. Sprawdziłem N75 i ładnie otwiera turbo, ale już na postoju jak dodam gazu lekko to gwizda głośno. Podczas robienia logów dynamicznych wywalało błąd przeładowania i przechodził w tryb awaryjny dlatego logi dynamiczne czasem kończą się przed czasem. Auto przed remontem miało kopa, na 6 biegu pod górkę darło, ale bałem się turbo z racji przebiegu i odgłosów pogwizdywania. Statyczny: Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html Dynamiczny: Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html Basic settings: Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html
Jarol Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Turbo bardzo mocno przeładowuje, nie pałuje więcej auto bo rozwalisz turbo. Jak jest świeżo po regeneracji to oddaj je na gwarancji do sprawdzenia.
jarkos Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 No i się wyjaśniło. Grucha na turbo miała wadę i przeregulowała. Turbo naprawione na gwarancji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się