Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymienie po wycięciu DPF lub regeneracji turbiny w A4 B7 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez przesady. Jak silnik jest sprawny to po usunięciu DPF-a i Egr-a z tyłu samochodu czyli z rury wydechowej wszystko jest ok. Tak ma być.

Opublikowano
W dniu 23.09.2017 o 11:03, Damian320d napisał:

Ja tak samo mam zle sie czuje jakos z tym ze tego dpf wycialem egr wylaczylem (to prawda wolniej sie nagrzewa) itp, teraz mam brudna rurke :( zapach spalin inny :((. Po prostu lubie jak jest wszystko w orginale hehe

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Jak tam Damian jak się auto sprawuję dalej nic nie dymi ?? wszystko jest ok ??

Opublikowano
Jak tam Damian jak się auto sprawuję dalej nic nie dymi ?? wszystko jest ok ??
Na razie niby wszystko ok

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie wróciło takie dymienie jak było przed regeneracją..  w przyszłym tyg oddaje znowu do mechanika ma sprawdzić co i jak czy przypadkiem to nie jest wina regeneracji..

Opublikowano
U mnie wróciło takie dymienie jak było przed regeneracją..  w przyszłym tyg oddaje znowu do mechanika ma sprawdzić co i jak czy przypadkiem to nie jest wina regeneracji..
Ja tak przeczowam ze bedzie trzeba jednak montowac kat/dpf.

Założę sie, że to co mowil Piotr potwierdzi się, o zbyt małym cisnieniu w ukladzie wydechowym. U mnie za niedługo i moze u Ciebie.



Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
20 godzin temu, Damian320d napisał:

Ja tak przeczowam ze bedzie trzeba jednak montowac kat/dpf.

Założę sie, że to co mowil Piotr potwierdzi się, o zbyt małym cisnieniu w ukladzie wydechowym. U mnie za niedługo i moze u Ciebie.



Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

No tak jak pisałem wcześniej 3 dni jeździłem i nic a nic nie dymił, później zaczął na zimnym silniku a teraz kopci tak że praktycznie się nie da jeździć...

Wczoraj rozmawiałem z "innymi" specami od regeneracji turbin i mówili że jak jest źle usunięty programowo dpf to może to skutkować psuciem się turbiny...  niestety nie jestem na tyle biegły w mechanice samochodowej żeby zrozumieć dlaczego tak się dzieję ale zaproponowali mi sprawdzić ponownie tą już zregenerowaną turbinę i sposób usunięcie programowo dpf. 

Co do kat - jestem już dogadamy z gościem, dobrany mam też do naszego silnika i średnicy rury układu wydechowego, tylko czekam jaka będzię diagnoza u mechanika a propo tego dymienia..

 

Opublikowano
No tak jak pisałem wcześniej 3 dni jeździłem i nic a nic nie dymił, później zaczął na zimnym silniku a teraz kopci tak że praktycznie się nie da jeździć...
Wczoraj rozmawiałem z "innymi" specami od regeneracji turbin i mówili że jak jest źle usunięty programowo dpf to może to skutkować psuciem się turbiny...  niestety nie jestem na tyle biegły w mechanice samochodowej żeby zrozumieć dlaczego tak się dzieję ale zaproponowali mi sprawdzić ponownie tą już zregenerowaną turbinę i sposób usunięcie programowo dpf. 
Co do kat - jestem już dogadamy z gościem, dobrany mam też do naszego silnika i średnicy rury układu wydechowego, tylko czekam jaka będzię diagnoza u mechanika a propo tego dymienia..
 
Oj z tym psuciem sie turbiny przez zle usuniety program to watpie w to, bynajmniej ja zrobilem od wymiany juz 6kkm i na razie nic nie widze

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie no wiadomo że to nie na 100% może być to przyczyną ale mówili że tak też się zdarza. To skoro już tyle zrobiłeś km i nic sie nie dzieje to możliwe ze wszystko jest u Ciebie w porządku i będzię, a u mnie jest coś zwyczajnie zwalone :) 

Opublikowano
Nie no wiadomo że to nie na 100% może być to przyczyną ale mówili że tak też się zdarza. To skoro już tyle zrobiłeś km i nic sie nie dzieje to możliwe ze wszystko jest u Ciebie w porządku i będzię, a u mnie jest coś zwyczajnie zwalone [emoji4] 
A powiedzcie mi Panowie czy nowe turbo bedzie mialo efekt surge tak jak na tym filmiki ze skoda bo u mnie tak jest jak przed wymiana

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A powiedzcie mi Panowie czy nowe turbo bedzie mialo efekt surge tak jak na tym filmiki ze skoda bo u mnie tak jest jak przed wymiana

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Co do dymienia to zauwarzylem ze jak dam ostro w tube to widze ze jadacy za mna samochod dostaje lekkiego baczka doslownie mgielke (ale nie wiem jakiego koloru) widze to tylko wieczorem jak samochod za mna ma odpalone swiatla. Takze nie biore do bani

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy.

Jeśli po usunięciu tych rzeczy dymi Ci silnik na różne kolory to usuń jego wady a nie maskuj dodawaniem pseudo katalizatorów. To nic nie da.

Opublikowano
Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy.
Jeśli po usunięciu tych rzeczy dymi Ci silnik na różne kolory to usuń jego wady a nie maskuj dodawaniem pseudo katalizatorów. To nic nie da.
No a co powiesz o zadymieniu przy obciazeniu? Takie wystepuje u mnie ale doslownie mgielka widoczna wieczorem pod sztucznym swiatlem. Na postoju jak butuje to nic nie ma czy cieply czy zimny

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Doszukujecie się ledwo widocznej mgiełki i to patrząc pod światło na pełnym bucie?[emoji1]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Pawelkiwi napisał:

Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy.

Jeśli po usunięciu tych rzeczy dymi Ci silnik na różne kolory to usuń jego wady a nie maskuj dodawaniem pseudo katalizatorów. To nic nie da.

no dobra a czy usunięcie dpf nie ma złego wpływu a prace turbiny ?? Bo u mnie własnie problem z dymieniem zaczął się odkąd usunięty dpf.. następnie została zregenerowana turbina i fakt przez chwile było dobrze zero dymienia ale teraz znowu jest to samo co przed regeneracja.. 

chodzi mi o to czy usunięcie dpf nie powoduje zlej pracy turbiny a później jej awarii ??

Mam jeszcze pytane a propo odmy, czy w tej rurce która łączy układ dolotowy i pokywe zaworów powinien być olej, i czy w samym dolocie przy turbinie też ????

BVG4FA.jpg

Edytowane przez maquuu
Opublikowano
no dobra a czy usunięcie dpf nie ma złego wpływu a prace turbiny ?? Bo u mnie własnie problem z dymieniem zaczął się odkąd usunięty dpf.. następnie została zregenerowana turbina i fakt przez chwile było dobrze zero dymienia ale teraz znowu jest to samo co przed regeneracja.. 
chodzi mi o to czy usunięcie dpf nie powoduje zlej pracy turbiny a później jej awarii ??
Dokladnie też tak słyszałem od kolegi, ktoremu kolega ktory pracuje w serwisie BMW powiedział że nie mozna wycinac calkowicie dpf, trzeba zostawic katalizator bo turbo sie rozsypie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
6 godzin temu, maquuu napisał:

no dobra a czy usunięcie dpf nie ma złego wpływu a prace turbiny ?? Bo u mnie własnie problem z dymieniem zaczął się odkąd usunięty dpf.. następnie została zregenerowana turbina i fakt przez chwile było dobrze zero dymienia ale teraz znowu jest to samo co przed regeneracja.. 

chodzi mi o to czy usunięcie dpf nie powoduje zlej pracy turbiny a później jej awarii ??

Mam jeszcze pytane a propo odmy, czy w tej rurce która łączy układ dolotowy i pokywe zaworów powinien być olej, i czy w samym dolocie przy turbinie też ????

BVG4FA.jpg

Ja przed wymiana turbiny wymieniłem pokrywę, miałem nadzieje że to będzie to, ale niestety... Olej dalej jest ale nie tyle co wcześniej ;D zrób sobie prowizorkę OCT (w Google myśle ze znajdziesz) i zobacz co będzie się działo

Opublikowano

Według mnie wycięcie dpf nie ma wpływu na turbo. Ludzie robią pełne przelotowe wydechu i śmigają bez problemów. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Jak tam sytuacja u ciebie?
 

W dniu 28.09.2017 o 18:37, maquuu napisał:

 
Edytowane przez Damian320d
Opublikowano

Samochód i mechanika narazie czekam na info co i jak, ma sprawdzić czy turbo jest w porządku i czy silnik sam w sobie daje rade..

Opublikowano
W dniu 29.09.2017 o 14:23, Damian320d napisał:

Dokladnie też tak słyszałem od kolegi, ktoremu kolega ktory pracuje w serwisie BMW powiedział że nie mozna wycinac calkowicie dpf, trzeba zostawic katalizator bo turbo sie rozsypie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

 Taa bo kolegi kolega mówił . 

 

W dniu 3.10.2017 o 16:05, mass143 napisał:

Według mnie wycięcie dpf nie ma wpływu na turbo. Ludzie robią pełne przelotowe wydechu i śmigają bez problemów. 

To oczywiście sam jeżdżę na przelocie w BPW i to 2.5 cala gdzie w w ori puszcze DPF dziurka ledwo widoczna i jeszcze turbina się nie rozleciała . U znajomych wyciągałem DPF czy to w BPW czy BRD i żadnego problemu nie ma . :-) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...