Pawelkiwi Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Bez przesady. Jak silnik jest sprawny to po usunięciu DPF-a i Egr-a z tyłu samochodu czyli z rury wydechowej wszystko jest ok. Tak ma być.
maquuu Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 W dniu 23.09.2017 o 11:03, Damian320d napisał: Ja tak samo mam zle sie czuje jakos z tym ze tego dpf wycialem egr wylaczylem (to prawda wolniej sie nagrzewa) itp, teraz mam brudna rurke zapach spalin inny (. Po prostu lubie jak jest wszystko w orginale hehe Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Jak tam Damian jak się auto sprawuję dalej nic nie dymi ?? wszystko jest ok ??
Damian320d Opublikowano 27 Września 2017 Autor Opublikowano 27 Września 2017 Jak tam Damian jak się auto sprawuję dalej nic nie dymi ?? wszystko jest ok ??Na razie niby wszystko ok Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
maquuu Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 U mnie wróciło takie dymienie jak było przed regeneracją.. w przyszłym tyg oddaje znowu do mechanika ma sprawdzić co i jak czy przypadkiem to nie jest wina regeneracji..
Damian320d Opublikowano 27 Września 2017 Autor Opublikowano 27 Września 2017 U mnie wróciło takie dymienie jak było przed regeneracją.. w przyszłym tyg oddaje znowu do mechanika ma sprawdzić co i jak czy przypadkiem to nie jest wina regeneracji..Ja tak przeczowam ze bedzie trzeba jednak montowac kat/dpf.Założę sie, że to co mowil Piotr potwierdzi się, o zbyt małym cisnieniu w ukladzie wydechowym. U mnie za niedługo i moze u Ciebie.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
maquuu Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 20 godzin temu, Damian320d napisał: Ja tak przeczowam ze bedzie trzeba jednak montowac kat/dpf. Założę sie, że to co mowil Piotr potwierdzi się, o zbyt małym cisnieniu w ukladzie wydechowym. U mnie za niedługo i moze u Ciebie. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka No tak jak pisałem wcześniej 3 dni jeździłem i nic a nic nie dymił, później zaczął na zimnym silniku a teraz kopci tak że praktycznie się nie da jeździć... Wczoraj rozmawiałem z "innymi" specami od regeneracji turbin i mówili że jak jest źle usunięty programowo dpf to może to skutkować psuciem się turbiny... niestety nie jestem na tyle biegły w mechanice samochodowej żeby zrozumieć dlaczego tak się dzieję ale zaproponowali mi sprawdzić ponownie tą już zregenerowaną turbinę i sposób usunięcie programowo dpf. Co do kat - jestem już dogadamy z gościem, dobrany mam też do naszego silnika i średnicy rury układu wydechowego, tylko czekam jaka będzię diagnoza u mechanika a propo tego dymienia..
Damian320d Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 No tak jak pisałem wcześniej 3 dni jeździłem i nic a nic nie dymił, później zaczął na zimnym silniku a teraz kopci tak że praktycznie się nie da jeździć... Wczoraj rozmawiałem z "innymi" specami od regeneracji turbin i mówili że jak jest źle usunięty programowo dpf to może to skutkować psuciem się turbiny... niestety nie jestem na tyle biegły w mechanice samochodowej żeby zrozumieć dlaczego tak się dzieję ale zaproponowali mi sprawdzić ponownie tą już zregenerowaną turbinę i sposób usunięcie programowo dpf. Co do kat - jestem już dogadamy z gościem, dobrany mam też do naszego silnika i średnicy rury układu wydechowego, tylko czekam jaka będzię diagnoza u mechanika a propo tego dymienia.. Oj z tym psuciem sie turbiny przez zle usuniety program to watpie w to, bynajmniej ja zrobilem od wymiany juz 6kkm i na razie nic nie widze Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
maquuu Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Nie no wiadomo że to nie na 100% może być to przyczyną ale mówili że tak też się zdarza. To skoro już tyle zrobiłeś km i nic sie nie dzieje to możliwe ze wszystko jest u Ciebie w porządku i będzię, a u mnie jest coś zwyczajnie zwalone
Damian320d Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 Nie no wiadomo że to nie na 100% może być to przyczyną ale mówili że tak też się zdarza. To skoro już tyle zrobiłeś km i nic sie nie dzieje to możliwe ze wszystko jest u Ciebie w porządku i będzię, a u mnie jest coś zwyczajnie zwalone [emoji4] A powiedzcie mi Panowie czy nowe turbo bedzie mialo efekt surge tak jak na tym filmiki ze skoda bo u mnie tak jest jak przed wymianaWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 A powiedzcie mi Panowie czy nowe turbo bedzie mialo efekt surge tak jak na tym filmiki ze skoda bo u mnie tak jest jak przed wymianaWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu TapatalkaCo do dymienia to zauwarzylem ze jak dam ostro w tube to widze ze jadacy za mna samochod dostaje lekkiego baczka doslownie mgielke (ale nie wiem jakiego koloru) widze to tylko wieczorem jak samochod za mna ma odpalone swiatla. Takze nie biore do bani Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Pawelkiwi Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy. Jeśli po usunięciu tych rzeczy dymi Ci silnik na różne kolory to usuń jego wady a nie maskuj dodawaniem pseudo katalizatorów. To nic nie da.
Damian320d Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy. Jeśli po usunięciu tych rzeczy dymi Ci silnik na różne kolory to usuń jego wady a nie maskuj dodawaniem pseudo katalizatorów. To nic nie da.No a co powiesz o zadymieniu przy obciazeniu? Takie wystepuje u mnie ale doslownie mgielka widoczna wieczorem pod sztucznym swiatlem. Na postoju jak butuje to nic nie ma czy cieply czy zimny Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Doszukujecie się ledwo widocznej mgiełki i to patrząc pod światło na pełnym bucie?[emoji1] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka 1
maquuu Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) 17 godzin temu, Pawelkiwi napisał: Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy. Jeśli po usunięciu tych rzeczy dymi Ci silnik na różne kolory to usuń jego wady a nie maskuj dodawaniem pseudo katalizatorów. To nic nie da. no dobra a czy usunięcie dpf nie ma złego wpływu a prace turbiny ?? Bo u mnie własnie problem z dymieniem zaczął się odkąd usunięty dpf.. następnie została zregenerowana turbina i fakt przez chwile było dobrze zero dymienia ale teraz znowu jest to samo co przed regeneracja.. chodzi mi o to czy usunięcie dpf nie powoduje zlej pracy turbiny a później jej awarii ?? Mam jeszcze pytane a propo odmy, czy w tej rurce która łączy układ dolotowy i pokywe zaworów powinien być olej, i czy w samym dolocie przy turbinie też ???? Edytowane 29 Września 2017 przez maquuu
Damian320d Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 no dobra a czy usunięcie dpf nie ma złego wpływu a prace turbiny ?? Bo u mnie własnie problem z dymieniem zaczął się odkąd usunięty dpf.. następnie została zregenerowana turbina i fakt przez chwile było dobrze zero dymienia ale teraz znowu jest to samo co przed regeneracja.. chodzi mi o to czy usunięcie dpf nie powoduje zlej pracy turbiny a później jej awarii ??Dokladnie też tak słyszałem od kolegi, ktoremu kolega ktory pracuje w serwisie BMW powiedział że nie mozna wycinac calkowicie dpf, trzeba zostawic katalizator bo turbo sie rozsypie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 6 godzin temu, maquuu napisał: no dobra a czy usunięcie dpf nie ma złego wpływu a prace turbiny ?? Bo u mnie własnie problem z dymieniem zaczął się odkąd usunięty dpf.. następnie została zregenerowana turbina i fakt przez chwile było dobrze zero dymienia ale teraz znowu jest to samo co przed regeneracja.. chodzi mi o to czy usunięcie dpf nie powoduje zlej pracy turbiny a później jej awarii ?? Mam jeszcze pytane a propo odmy, czy w tej rurce która łączy układ dolotowy i pokywe zaworów powinien być olej, i czy w samym dolocie przy turbinie też ???? Ja przed wymiana turbiny wymieniłem pokrywę, miałem nadzieje że to będzie to, ale niestety... Olej dalej jest ale nie tyle co wcześniej ;D zrób sobie prowizorkę OCT (w Google myśle ze znajdziesz) i zobacz co będzie się działo
mass143 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Według mnie wycięcie dpf nie ma wpływu na turbo. Ludzie robią pełne przelotowe wydechu i śmigają bez problemów. 1
Damian320d Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) Jak tam sytuacja u ciebie? W dniu 28.09.2017 o 18:37, maquuu napisał: Edytowane 5 Października 2017 przez Damian320d
maquuu Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Samochód i mechanika narazie czekam na info co i jak, ma sprawdzić czy turbo jest w porządku i czy silnik sam w sobie daje rade..
DanielMod Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 W dniu 29.09.2017 o 14:23, Damian320d napisał: Dokladnie też tak słyszałem od kolegi, ktoremu kolega ktory pracuje w serwisie BMW powiedział że nie mozna wycinac calkowicie dpf, trzeba zostawic katalizator bo turbo sie rozsypie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Taa bo kolegi kolega mówił . W dniu 3.10.2017 o 16:05, mass143 napisał: Według mnie wycięcie dpf nie ma wpływu na turbo. Ludzie robią pełne przelotowe wydechu i śmigają bez problemów. To oczywiście sam jeżdżę na przelocie w BPW i to 2.5 cala gdzie w w ori puszcze DPF dziurka ledwo widoczna i jeszcze turbina się nie rozleciała . U znajomych wyciągałem DPF czy to w BPW czy BRD i żadnego problemu nie ma . :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się